Raperji (na fotografiji 50 Cent) že vedo, zakaj toliko vlagajo v drage avtomobile ... Foto: EPA
Raperji (na fotografiji 50 Cent) že vedo, zakaj toliko vlagajo v drage avtomobile ... Foto: EPA

Pravijo, da obleka naredi človeka, očitno pa enako velja tudi za avtomobile, je pokazala nova raziskava, ki so jo objavili v British Journal of Psychology.

V študiji so naključno izbrali 240 ljudi, ki so jim pokazali fotografije "povprečnih" ljudi v dragih in v skromnejših avtomobilih. Rezultati so pokazali, da so ženske moške, ki so sedeli v prestižnejših avtomobilih, ocenile kot privlačnejše. Pri zamenjavi spolov pa takšnih razlik pri ocenjevanju fotografij niso opazili.

V članku o omenjeni študiji je profesor Geoffrey Miller z univerze v Novi Mehiki zapisal, da so ženskam, čeprav jih na prvi pogled bolj privlačijo moški v dragih avtomobilih, na splošno pomembnejši dejavniki, kot sta prijaznost in inteligenca ter druge lastnosti, kot sta smisel za humor in čustvena stabilnost.