Nova, že četrta generacija pajera bo po šestih letih zamenjala staro različico štirikolesnika. Tretja generacija, predstavljena leta 2000, ni bila najbolje sprejeta. Nič bolje ji ni kazalo niti po rahli pomladitvi.
Prav zato ne čudi dejstvo, da pri Mitsubishiju niso prav nič varčevali pri izdelavi novega, med ljubitelji terencev priljubljenega vozila. Pajero ohranja prepoznaven izgled kot tudi proizvodnjo v dveh karoserijskih izvedbah.
Nova je ponudba motorjev
Povsem novi 3,8-litrski šestvaljnik vključuje tehnologijo MIVEC, ki je sicer rezervirana za najbolj ugleden model. Evropskim voznikom bo prav gotovo zanimiv novi 3,2-litrski dizelski motor common-rail s štirimi valji. Štirikolesni pogon 4WD z zaporo zadnjega diferenciala in elektronsko podporo je v osnovi ostal isti. No, proizvajalec vseeno jamči veliko boljše obnašanje vozila na cesti in tudi na brezpotjih.
Potovalni prostor pod objektivom
Z veliko več pozornosti so se Japonci lotili tudi oblikovanja notranjosti jeklenega konjička. Do kam je segla oblikovalka roka, pove podatek, da je pajero morda edino terensko vozilo, v katerem se bo voznik počutil kot na koncertu. Vanj so namreč vgradili 12 zvočnikov znamke Rocford s skupno močjo 860 W. Prodaja novega pajera na stari celini bo stekla kmalu po koncu avtosalona v Parizu. V naslednjih mesecih naj bi model ponudili v kar 170 državah po vsem svetu.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje