Panda je na trgu že tri desetletja, tretja generacija pa ponuja prijazno zaobljeno oglatost. Foto: MIV
Panda je na trgu že tri desetletja, tretja generacija pa ponuja prijazno zaobljeno oglatost. Foto: MIV

Prava se je namreč kupcem predstavila daljnega leta 1980, v novem tisočletju pa je krepko prenovo dočakala leta 2003, vključno s predstavitvijo podaljšane petvratne različice. Po približno skupno šestih milijonih izdelanih pand pa je prišel čas za tretjo generacijo. Ta je ohranila prepoznaven in simpatičen kvadratasto zaobljen slog, z nekaj dodatnimi centimetri dolžine, ki jih je zdaj že 365, pa je postala tudi sorazmerno prostoren avtomobil za štiri, pogojno tudi pet sopotnikov.

Z vzdolžnim pomikom ali zlaganjem zadnje klopi je mogoče po potrebi povečevati prostor v prtljažniku, 55-kilovatni turbodizelski motor 1,3 multijet pa v kombinaciji s petstopenjskim menjalnikom in sistemom start & stop poskrbi za dobro kombinacijo motornih zmogljivosti in skromnosti pri porabi goriva, še ugotavljajo v Avtomobilsko-prometnih minutah.

Več podrobnosti s preizkusa Fiatove pande, Jeepovega grand cherokeeja in novostih na avtomobilskem trgu pa lahko poslušate v arhivu oddaj Avtomobilsko-prometne minute.