Pando cross sta v 
Madonni di Campiglio testirala tudi Ferrarijeva voznika Michael Schumacher in Felipe Massa. Foto: Fiat
Pando cross sta v Madonni di Campiglio testirala tudi Ferrarijeva voznika Michael Schumacher in Felipe Massa. Foto: Fiat
Fiat panda cross
Fiat panda cross je kos tudi snežnim razmeram. Foto: Fiat

Gibko vozilo naj bi zadovoljilo kupce različnih okusov in potreb, predvsem pa bo navdušilo avanturiste. Panda cross s pogonom na vsa štiri kolesa z dvema samostojnima diferencialoma je primerna za vožnjo po vseh terenih.

Pri Fiatu so prvič pando 4 x 4 opremili tudi z elektronskim diferencialom, ki deluje le pri hitrostih, manjših od 30 km/h. Sistem je učinkovit predvsem na ledenih in spolzkih površinah.

V malčka, ki malo spominja na SUV-a, je vgrajen 1,3-litrski 16 v multijet dizelski motor, ki razvije 70 KM in maksimalno hitrost 150 km/h. Pospešek do 100 km/h znaša 18 sekund. Avto se odlikuje tudi po majhni porabi goriva, le 5,3 litra na 100 prevoženih kilometrov. Pod standardno opremo sodijo elektronska oprema za okna, ogledala, 15-palčna kolesa, sisteme ABS, elektronska porazdelitev zavorne sile (EBD) in elektronski nadzor zdrsa zaradi zavornega pojemka motorja (MSR).