Že za 406 coupe je veljalo, da je s svojo enostavno in elegantno obliko eden najlepših avtomobilov sploh, zato njegov naslednik 407 coupe nima lahkega dela. Predhodnika so oblikovali pri podjetju Pininfarini, novi coupe pa je že delo lastnega Peugeotovega oblikovalskega centra; serijska različica je skoraj enaka konceptu Prologue s pomladanskega ženevskega avtosalona.
Kupe je v primerjavi s predhodnikom 20 cm daljši, v zadnjem delu pa ima le dva sedeža. Prtljažnik meri zajetnih 400 litrov. 407 coupe v dolžino meri 4,82 metra, kar je več celo od modela SW, visok je 1,4 metra in širok 1,78 metra. Uporabljena je enaka platforma kot pri navadnem 407, le da je raztegnjena za 4,4 cm.
Coupe bo najprej na voljo z 2,2-litrskim bencinskim motorjem z 163 KM, kar je dovolj za pospeške 9,2 sekunde do 100 km/h in najvišjo hitrost 220 km/h. Na voljo bo tudi 3-litrski V6 z 210 KM (8,4 do 100, 243 km/h), pozneje pa bo tu tudi 2,7-litrski V6 dizel z 204 KM (230 km/h, 8,5 do 100).
Oba modela imata ročni šeststopenjski menjalnik, 3-litrski bo na voljo tudi z avtomatiko, medtem ko bo dizel na voljo samo z avtomatiko. Osnovni model bo na voljo s 17-palčnimi kolesi, V6 pa bosta imel 18-palčna kolesa.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje