Prvi je osveženi Audijev model Q5, za katerega Janez Martinčič med drugim ugotavlja, da je njegov uspeh očitno presenetil tudi znamko in presegel večjega brata Q7, verjetno pa je prispeval tudi k odločitvi o lansiranju še manjšega sorodnika Q3. Osveženi Q5 sledi tradiciji konservativnih sprememb, ki ne bodejo v oči, a jih je kljub temu kar nekaj.
Glede na generacijsko menjavo pa je precej drugačen od neposrednega predhodnika Renaultov novi clio, ki je zapeljal v kolesnice treh generacij s skupno približno 12 milijoni prodanih primerkov. Novinec pa že s svojo zunanjostjo najavlja novo dobo Renaultovega oblikovanja v prihodnosti. Vsaj nekaj osebnega pečata pa bodo imeli možnost dodati tudi kupci, saj so pri Renaultu napovedali kar nekaj možnosti predvsem kozmetične individualizacije.
Čas za novo generacijo pa je nastopil tudi pri Volkswagnovem golfu, za katerega v uredništvu avtomobilsko-prometnih minut ugotavljajo, da sedem generacij lepo kaže evolucijski proces, v katerem avtomobil odrašča, se povečuje, postaja učinkovitejši in hkrati nakazuje, da bodo po sedmi prišle na vrsto tudi še osma, deveta in še kakšna generacija.
Več podrobnosti o omenjenih novincih pa tudi tistih, ki so jih v teh dneh šele najavili, pa lahko poslušate v arhivu oddaj Avtomobilsko-prometne minute.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje