Tokrat smo hkrati preizkusili dva motorja in seveda spet odprli klasično debato: Katerega: bencinskega ali dizelskega? Oba pa ponujata nov pogled na staro dilemo.
Bencinski THP zmore na primer šokirati starokopitne voznike, saj s turbinskim polnilnikom prinaša bolj udoben način vožnje. Če si to želite, je motor odziven že iz nizkih vrtljajev, in ostane zmeren, ko pospeškov ne potrebujete. Vse nadzirate s stopalko za plin, za primerno odzivnost motorja ni potrebno priganjati v visoke vrtljaje. In praksa lahko prinese nižjo porabo, lahko, ni pa to samoumevno! Kdor vozi zmerno, se lahko vozi s komaj petimi litri na sto kilometrov, kdor obožuje dinamiko, ki mu jo lahko zagotovi turbo, bo porabil mnogo več.
Še večji vpliv na dejansko porabo goriva ima voznik HDi-ja. Peugeotovci so s takšno dvestoosmico dosegli rekordno nizko porabo dva litra na sto kilometrov in mi jim verjamemo, ne glede na to, da smo mi na naših testnih vožnjah porabljali med štirimi in petimi litri. Namreč, kolikšno porabo boste dosegali s tem e-HDijem, določate sami z vašimi relacijami. Ekstremno nizko porabo boste recimo dosegali na umirjenih, enakomernih relacijskih vožnjah. Če se torej v službo vozite po regionalni cesti s konstantnimi 90 kilometri na uro, boste s tem šparovčkom izredno hitro upravičili višjo nakupno ceno, če pa bi se vozili samo po mestu, bo THP mnogo bolj smiseln.
V obeh primerih pa boste v dvestoosmici dobili simpatičen dinamičen, mali avtomobil, v katerem boste na visoko nameščene merilnike videli, ne da bi morali odmakniti pogled s ceste.
Peugeot 208 | ||
1,6 blueHDi 100 | 1,2 puretech | |
Dolžina: | 4,44 m | |
Masa: | 1090 kg | 960 kg |
Prtljažnik: | 472 l | |
Motor: | 1,6-litrski 4-valjni dizelski | 1,2-litrski 3-valjni turbo bencinski |
Moč / navor: | 75 kW / 254 Nm | 60 kW / 118 Nm |
Menjalnik: | 5-stopenjski ročni | |
Pogon: | na prednji kolesi | |
Emisije CO2: | 87 g/km | 104 g/km |
Testna poraba: | 4,3 l/100 km | 5,4 l/100 km |
Cena: | 17.534 EUR | 15.770 EUR |
5 let, 15.000 km/leto - cena na mesec: | 277 EUR | 282 EUR |
5 let, 15.000 km/leto - vrednost po Eurotaxu: | 8.842 EUR | 7.953 EUR |
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje