Peugeot 308 je dostojen tekmec v najbolj tekmovalnem evropskem razredu. Foto: M. Kr.
Peugeot 308 je dostojen tekmec v najbolj tekmovalnem evropskem razredu. Foto: M. Kr.

V oddaji Avtomobilsko-prometne minute na Valu 202 avtor oddaje Janez Martinčič tako poudarja, da odmik proti golfu na evropskih trgih pomeni kompliment, hkrati pa dejstvo, da oblika Peugeotovega novinca ni tako izstopajoča in agresivna, da bi se za šanki vnela o njej kakšna ostrejša debata.

Več izhodišč za razpravo zagotavlja opremljenost notranjosti, kjer je sicer treba čestitati za veliko čiščenje armaturne plošče, vendar pa digitalizacija prinaša tudi slabosti in morda celo odžene kakšnega kupca. Na srečo sovražnikov tehnologije pa je dobra novica to, da je mogoče dobiti tudi klasično armaturno ploščo, in sicer v vstopnih modelih, še dodaja avtor oddaje.

Več podrobnosti s preizkusa Peugeotovega novinca, pa tudi Fiatovega modela 500L, ki so mu namenili uporabnejši motor, ter o drugih novostih na trgu in začetku glasovanja za izbor slovenskega avtomobila leta pa lahko poslušate v arhivu oddaj Avtomobilsko-prometne minute.