Kombilimuzina meri v dolžino 4,25 metra in je zasnovana na novi modularni platformi, ki med drugim omogoča lažje prilagajanje vozil posameznim trgom in hitrejšo izdelavo več karoserijskih različic. Kljub dodajanju opreme in predvsem novih naprednih asistenčnih sistemov pa je po zagotovilih konstruktorjev novinec za približno 140 kilogramov lažji od primerljivih predhodnikov. Manjša teža se bo poznala predvsem pri doseganju boljših rezultatov povprečne porabe goriva in nižjih vrednostih količine izpustov ogljikovega dioksida.
Zunanja podoba sledi oblikovnim trendom znamke, ki so jih predstavili že tudi pri manjšem sorodniku, očitno pa omenjenemu sledijo tudi po zasnovi voznikovega delovnega prostora. Pri Peugeotu poudarjajo, da tako imenovani i-cockpit nudi čisto novo zvrst občutkov, med drugim po zaslugi manjšega volana in instrumentnega dela, ki ga voznik gleda nad volanskim obročem.
Za tehnične podrobnosti o ponudbi motorjev in podobnem pa bo treba počakati do jeseni, ko se bo peugeot 308 javnosti prvič v živo predstavil na avtomobilskem salonu v Frankfurtu.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje