Peugeot 508 SW je karavan, pri čemer moramo hitro dodati “zvezdico”. To namreč ni karavan “škatla”, ki bi želel podirati rekorde segmenta pri prostornosti, ampak karavan, ki ima prednja in zadnja vrata brez okvirjev stekel. To je karavan, v katerem spredaj sedimo zelo nizko, športno, zadaj pa kaj hitro razmeroma utesnjeno.
In čeprav je številka, ki tvori njegovo ime, višja, je prostornina prtljažnika pravzaprav manjša od modela 308 SW.
To ni tipičen karavan, ampak bolj, kot radi rečemo, "shooting brake" – torej avtomobil, ki združuje estetiko kupeja in vsaj delno, oziroma v primeru modela 508 kar učinkovito, uporabne prednosti karavana.
Delo v podrobnostih
Peugeot 508 je bil nedavno prenovljen in s prenovo je njegov značaj še bolj poudarjen. Namesto enega “levjega čekana” ima zdaj spredaj na vsaki strani kar po tri, novi, serijskomatrični LED-žarometi pa so na pogled zdaj še bolj agresivni – torej sporočajo, da je 508 avtomobil, ki želi biti dinamičen, izstopajoč in tako nagovoriti tudi k čustvenemu nakupu.
V udobni in kar se tiče izbranih materialov nadpovprečno kakovostni notranjosti pa so razlike minimalne. Še najbolj opazna novost je odsotnost ročice za upravljanje s samodejnim menjalnikom, ki jo je nadomestil precej manjši in manj opazen izbirnik, s čimer je 508 odslej poenoten z drugimi peugeoti zadnje generacije.
Rezerve pri uporabniškem vmesniku
In poenoten je tudi, ko govorimo o uporabniškem vmesniku osrednjega zaslona. Ta je odslej preglednejši, lepše grafično zasnovan, a po našem mnenju nekoliko prepočasen, da bi lahko izkušnjo z njim ocenili z oceno odlično.
Zasnova in značaj modela 508 SW pa postaneta najočitnejša, ko sedemo na zadnjo klop. Sedenje na sicer udobni zadnji klopi ni tako zelo prijetno kot v klasičnih družinskih karavanih. Okna so namreč nekoliko manjša, pa tudi strešna linija se kaj hitro spusti.
Pa tudi tistih ročic, za katere bi se lahko potnika zadaj prijela v zavojih ni na voljo. Pa bi prišle prav – ker je 508 vsaj po francoskih standardih dinamike zelo dinamičen avto.
Peugeot 508 smo temeljito preizkusili tudi med vožnjo. Celoten test si lahko ogledate v videoprispevku iz oddaje Avtomobilnost.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje