Peugeot 508 naj bi tudi na slovenskem trgu poskrbel za utrditev ugleda znamke v razredu z zelo zahtevnimi kupci in kakovostnimi tekmeci.
Pri izdelovalcu so poudarili, da so želeli kupcem ponuditi sodoben potovalni avtomobil, ki med drugim združuje privlačen videz, odlične vozne lastnosti in vsestransko uporabnost za dokaj širok krog kupcev. 508 je tako na voljo v klasični limuzinski različici in kot prilagodljiv karavan z obilo prostora v prtljažniku. Za oba velja, da ponujata elegantno in sodobno embalažo v kateri je veliko napredne tehnologije, ki zagotavlja visoko raven udobja in varnosti. Različnim potrebam kupcev je namenjena tudi pestra ponudba pogonskih agregatov, štirih dizelskih in dveh bencinskih. Razpon moči v ponudbi pa sega od 82 kW (112 KM) do 150 kW (204 KM).
Na slovenskem trgu je treba za vstopno različico limuzine 1,6 VTi z 88 kW odšteti 20.500 evrov, za karavansko z enakim motorjem pa 21.300 evrov.
Pri Peugeotu pa še posebej izpostavljajo, da je 508 prvi Peugeotov avtomobil, ki uvaja tehnologijo e-HDi, sistem stop & start tehnologije novega rodu, ki omogoča obvladovanje porabe goriva in do 15 odstotkov manj izpusta ogljikovega dioksida pri mestni vožnji. Peugeot 508 1,6 e-HDi FAP ima tako po zagotovilih izdelovalca porabo 4,4 litra goriva na 100 km v kombiniranem ciklu in izpust ogljikovega dioksida le 115 gramov na km.
Peugeotovega novinca za vse evropske trge izdelujejo v Franciji, v njem pa so vgrajeni tudi nekateri sestavni deli, ki jih izdeluje slovensko podjetje Hidria. S skupino PSA namreč že dalj časa sodelujejo kot razvojni partner na področju volanskih in pogonskih sistemov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje