Kombi se predstavlja le pet mesecev potem, ko je na slovenski trg vstopila limuzinska izvedba istega modela. Najbolj opazna razlika med modeloma je v obliki zadnjega dela, obstajajo pa tudi druge razlike. Tako je ta različica od limuzine daljša za 87 milimetrov, prav tako pa je kombi višji za 41 milimetrov.
Pri kombiju ostaja ista motorna paleta in paketi oprem, ki so sestavljeni iz SR confort, ST confort, ST sport, SV executive.
Med motorno paleto pa bo mogoče izbirati med štirimi bencinskimi in trenutno le en enim dizelskim motorjem.
Bencinsko plat predstavljajo 1,8-litrski motor s 85 kW moči (116 KM), dvolitrski motor s 100 kW moči (136 KM), 2,2-litrski motor s 116 kW moči (160KM) in vrh ponudbe 2,9-litrski šestvaljnik s 156 kW moči (213 KM). Dizelske vonjave pa branita le dvolitrski HDi s 100 kW moči (136 KM) in 1,6-litrski HDi z 80 kW moči (110 KM), nekoliko kasneje pa se pridruži še šestvaljni 2,7-litrski HDI agregat.
Kupci bodo izbirali tudi med pet- in šestopenjskim ročnim in štiri- ali šeststopenjskim samodejnim menjalnikom.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje