Sprednja maska vključuje Peugeoteve značilne luči s kremplji, z enim kosom stekla, ki vključuje osvetlitev in senzorje. Foto: Peugeot
Sprednja maska vključuje Peugeoteve značilne luči s kremplji, z enim kosom stekla, ki vključuje osvetlitev in senzorje. Foto: Peugeot

Pri Peugeotu so ob razkritju futurističnega koncepta povedali, da inception uvaja 'preprostejši in bolj izpopolnjen oblikovalski jezik', ki se bo pojavil na modelih, predstavljenih leta 2025 in kasneje. Razkriva namreč oblikovalsko smer za naslednjo generacijo električnih vozil koncerna Stellantis.

Velika limuzina temelji na Stellantisovi popolnoma električni arhitekturi STLA large. Imel bo do 800 kilometrov dosega z enim polnjenjem, kar je razdalja od Bruslja do Berlina, pojasnjujejo pri Peugeotu.
Koncept ima vgrajeno baterijo s kapaciteto 100 kilovatnih ur, največja moč, ki jo zagotavljata dva električna motorja, je 680 KM (500 kW). Pospešek 0 do 100 km/h je manj kot tri sekunde.

Pet metrov dolg inception je visok le 1,34 metra in bi bil Peugeotov najdaljši avtomobil, če bi ga poslali v proizvodnjo. Foto: Peugeot
Pet metrov dolg inception je visok le 1,34 metra in bi bil Peugeotov najdaljši avtomobil, če bi ga poslali v proizvodnjo. Foto: Peugeot

STLA Large bodo v Stellantisu uporabljali za srednje velika in velika visokozmogljiva vozila znamk, kot so Alfa Romeo, Chrysler, Dodge in Jeep.

Minuta polnjenja, 30 kilometrov vožnje

Inception bo uporabljal 800-voltni električni sistem in možnost brezžičnega indukcijskega polnjenja. Pri podjetju so še razkrili, da se baterija v minuti napolni za nadaljnjih 30 kilometrov vožnje ali 150 kilometrov v petih minutah.

Pri Peugeotu so z zasnovo kabine razkrili, da bodo i-cockpit razvijali še naprej. V koncept, ki omogoča 4. stopnjo avtonomne vožnje, kar pomeni, da lahko v večini primerov vozi sam, vgradili krmilni sklop poimenovan hypersquare, ki izhaja iz digitalnega sveta in je nastal po navdihu videoiger.

Za še več udobja med vožnjo je obod krmilnega sklopa hypersquare izdelan s 3D-tiskom, na njegovi sredini pa je digitalni stekleni zaslon, ki poskrbi za visokotehnološki videz. Foto: Peugeot
Za še več udobja med vožnjo je obod krmilnega sklopa hypersquare izdelan s 3D-tiskom, na njegovi sredini pa je digitalni stekleni zaslon, ki poskrbi za visokotehnološki videz. Foto: Peugeot

Hypersquare po zagotovilih proizvajalca ponuja še intenzivnejše vozniške užitke po zaslugi okretne vožnje. Vse nastavitve za vožnjo lahko upravljate s konicami prstov, tehnologija steer-by wire pa omogoča bolj instinktivno in preprosto vožnjo, kot v videoigri, vendar v resničnem življenju. V središču krmilnega sklopa hypersquare je tablični zaslon, namenjen prikazu nadzornih informacij.

Piktogrami raznih funkcij (klimatska naprava, glasnost radia, sistemi za pomoč pri vožnji itd.) so prikazani na obeh bočnih ploščah, kar olajša dostop do izbranega upravljalnega elementa. Slednji se nahaja v okroglih vdolbinah in je dostopen samo s premikanjem palca brez odmika roke s krmilnega sklopa.