Novi picanto ponuja več uporabnosti in udobja kot predhodnik. Foto: M. Kr.
Novi picanto ponuja več uporabnosti in udobja kot predhodnik. Foto: M. Kr.

Picanto ni večji le po zunanjih merah, ampak so mu prodajni strategi namenili tudi precej več vsebinskih dodatkov, namenjenih večjim avtomobilom.

Šest dodatnih centimetrov v primerjavi s predhodnikom pomeni v tri- ali petvratnem avtomobilu s skupno dolžino 360 centimetrov med drugim tudi za 27 odstotkov večji prtljažnik, ki ima zdaj 200 litrov prostornine. Uporabna vrednost korejskega malčka, ki so ga zasnovali posebej za evropske trge, je zato večja. Večja in evropskemu okusu prilagojena pa je tudi ponudba opreme. Picanto se namreč ponaša z visoko ravnjo serijske varnosti in udobja, ki se seveda stopnjuje na štirih različnih ravneh. Malce manjša pa je vsaj za zdaj ponudba pogonskih motorjev. Na voljo sta le dva bencinska in sicer 1,0-litrski z 51 kilovati (69 KM) in 1,2-litrski s 63 kilovati (85 KM). Ponudbo nameravajo še razširiti, vendar pa bo ostala omejena na bencinske motorje.

Za najcenejšega picanta, trivratnega z 1,0 motorjem in vstopno ravnjo opreme brez klimatske naprave je treba v Sloveniji odšteti 6.990 evrov, za najdražjega s cenika pa 11.990 evrov.

V ceno je enako kot pri preostalih hišnih modelih vključeno sedemletno jamstvo, omejeno s 150 tisoč prevoženimi kilometri.