Prilagoditev po meri, aerodinamika in edinstven dizajn so v središču najnovejšega sodelovanja med Goodyearom in prerojeno znamko Lancia. Foto: Lancia
Prilagoditev po meri, aerodinamika in edinstven dizajn so v središču najnovejšega sodelovanja med Goodyearom in prerojeno znamko Lancia. Foto: Lancia

Lancia Pu+Ra HPE je prvi avtomobil, ki ga je navdihnil svet pohištva. Zahvaljujoč sodelovanju s podjetjem Cassina, vodilnim v industriji vrhunskega pohištva, so Italijani poskrbeli za tipično italijansko izkušnjo "domačega vzdušja".

Lancia Pu+Ra HPE je tudi prvi avtomobil opremljen z virtualnim vmesnikom SALA, ki ga bomo našli tudi v novi generaciji ypsilonua. Lancia bo tako prva znamka koncerna Stellantis, ki bo sprejela tehnologijo Chameleon in TAPE (Tailored Predictive Experience), ki centralizirata funkcije zvoka, klimatske naprave in osvetlitve, kar omogoča prilagoditev okolja avtomobila s pritiskom na gumb ali zvok glasu.

Konceptno vozilo Pu+Ra HPE je prvo vozilo novega obdobja znamke Lancia. Foto: Lancia
Konceptno vozilo Pu+Ra HPE je prvo vozilo novega obdobja znamke Lancia. Foto: Lancia

Koncept Pu+Ra HPE predstavlja vizijo znamke za naslednjih 10 let. V skladu s Stellantisovo strategijo elektrifikacije bo Lancia leta 2024 predstavila novi ypsilon, tako v hibridni kot električni različici, od leta 2026 bodo na trg prišli le 100-odstotno električni avtomobili, od leta 2028, hkrati s prihodom nove delte, pa bo znamka izključno prodaja električnih modelov.

Edinstvena pnevmatika

Lancijin 100-odstotno električni avtomobil naj bi sicer omogočal doseg nad 700 kilometrov, nekaj več kot 10 minut polnjenja baterije in porabo energije manj kot 10 kWh na 100 kilometrov.

Pnevmatike za vozilo so prispevali pri podjetju Goodyear. Kot so pojasnili pri gumarju, so pnevmatike narejene po meri. Goodyear je razvil edinstveno konceptno pnevmatiko s prilagojeno obliko bočnice. Platišče vozila se tako brezhibno ujema s pnevmatiko, kar po zagotovilih podjetja pripomore k razkošnemu in vrhunskemu videzu tega konceptnega vozila.

Bočnica pnevmatike je izredno aerodinamična, kar povečuje energijsko učinkovitost. Pnevmatika ima tudi posebno zgradbo, s katero je kos navoru električnega vozila.