Za razliko od 20Cup-a, ki je izgledal kot nekakšen polmotocikel, pa se letošnja peugeotova študija naslanja na konvencionalno filozofijo na štirih kolesih in zadaj nameščenim motorjem.
Čeprav se spider 207 smatra kot konceptno vozilo, bo tudi v resnici zaživel. V javnosti se govori o nekakšnem tekmovanju omenjenih atraktivnih brezstrešnih vozil, ki bodo z vgrajenim serijskim motorjem zagotavljali dirkaške užitke, zagotavljajo Francozi.
Pomoč dobili pri Bavarcih
Tekmovanja peugeotovih spiderjev 207 bodo uvod v dirke serije prvenstva Le Mansa. Poleg tega se bo v Franciji odvila še zasebna dirka s spiderji 207. Zanimivo je, da so ključne dele spiderja predelali z že obstoječih serijskih jeklenih konjičkov. Tako so naprimer hladilnik in intercooler prevzeti iz najnovejšega modela 207, diski in zavore pa iz modela 407.
Spider 207 poganja 1,6-litrski THP 16V EP6 DTS motor, ki ga bodo pri Peugeotu vgradili tudi pod pokrov motorja športnega modela 207 RC. Motor je bil razvit v sodelovanju z BMW-jem. Moč, ki jo štirivaljnik razvije znaša 129 kW (175 KM) pri 5.800 vrtljajih v minuti. menjalnik je sekvenčni šeststopenjski. Najveći navor znaša 240 Nm pri 1600 obratov v minuti.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje