Pred skoraj štirimi desetletji – tako daleč je namreč že leto 1982 – se je rodil mercedes 190, predhodnik današnjega mercedesa razred C.
Šlo je za kompaktno luksuzno limuzino, ki se je z naslednjo generacijo – leta 1993 – preimenovala v razred C. To je bil "baby benz". Torej najmanjši mercedes, ki je predstavljal še najlažje dosegljiv avtomobilski ključ, ki so vam ga v zameno za kupček dinarjev, tolarjev ali pa nemških mark izročili v lepem salonu.
Danes ga primerjamo z razredom S
Danes na razred C gledamo nekoliko drugače. To ni več baby benz, v salonu imamo zdaj kar nekaj manjših in cenejših modelov. To je danes avto za ljubitelje preverjenega, za ljubitelje klasike, za ljubitelje poslovnih limuzin ali pa karavanov.
In pri Mercedesu pravijo, da je odslej to baby razred S. Torej razkošna in tehnično napredna poslovna limuzina v kompaktni in bolj dinamični embalaži. Seveda, C ne ponuja SUV-vstopanja in visokega vozniškega položaja. Tu se sedi nizko, vozniški položaj je lahko zelo športen, če si tega želite, pa čeprav v bistvu nikakor ne gre za športen avto.
Petlitrska poraba goriva v zmogljivem avtomobilu
Mi smo na tokratnem testu preizkusili različici C 220 d in C 300 d. Torej gre za turbodizelska štirivaljnika s 147 oziroma 195 kilovati. Odslej so vsi motorji v razredu C dopolnjeni tudi z 48-voltno blago hibridno tehnologijo. Elektromotor skrbi za zagon motorja, dodatna baterija pa omogoča ugašanje motorja že pred samo ustavitvijo, ob tako imenovanem jadranju pa tudi med vožnjo.
Ugašanje dizelskega motorja med vožnjo poteka tedaj, ko preklopimo v način E – torej ekonačin. V tem načinu smo prišli do povprečne porabe goriva od 5 do 5,5 litra na 100 prevoženih kilometrov.
V kabini kraljuje ogromen zaslon
V notranjosti kraljujeta dva velika zaslona. Prvega pred voznikom že poznamo iz drugih modelov, po vzoru razreda S pa je odslej sredinski zaslon postavljen nižje in vertikalno. Zaslon ima zares vrhunsko odzivnost, vse funkcionalnosti zelo tekoče delujejo, na voljo pa je tudi bogastvo informacij. Pomembno je tudi, da je z novo generacijo sistema MBUX uvedena slovenščina, pa čeprav nekatere funkcionalnosti, recimo govor navigacije, še ne delujejo brezhibno.
Več o plusih in minusih mercedesa "baby S" pa v videoprispevku iz oddaje Avtomobilnost.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje