Land roverja v merilu 1:43 je mogoče dobiti v več različicah. Foto: Land Rover
Land roverja v merilu 1:43 je mogoče dobiti v več različicah. Foto: Land Rover
Land Rover, miniatura
Notranjost je sicer enobarvna, vendar s številnimi detajli. Foto: Land Rover
Land Rover, miniatura
Kombinacija kovine in plastike zagotavlja privlačen rezultat, namenjen predvsem zbirateljem. Foto: Land Rover

Kar nekaj izdelovalcev miniatur je, ki ponuja številne različice uspešnega in tudi raznolikega izvirnika. Ena izmed možnosti izbire za ljubitelje miniatur oziroma land roverja je pomanjšava v merilu 1:43, ki prihaja iz kitajskega Hongvela.

Mogoče je izbrati med več barvami, pa tudi več karoserijskimi različicami; na primer klasično in značilno oglato podobo land roverja z ravnimi, navpično postavljenimi stekli potniške kabine, v kateri je dovolj prostora za deset ali po potrebi celo več potnikov, ter tovorno različico z zaprtim zadnjim delom in dodanim prtljažnikom na strehi. Slednja je morda malce manj zanimiva za zbiratelje, ki si želijo le po enega izmed predstavnikov posamezne znamke, za vse, ki hočejo ustvariti bolj obsežno zbirko land roverjev pa toliko dobrodošla.

Obema je skupno plastično podvozje in kovinska karoserija za katero pa uporabljajo različna kalupa. Pri klasični različici je plastična le streha, pri tovorni pa celotna nadgradnja zadnjega dela, skupaj s prtljažnikom.

Obilica plastičnih delov seveda le potrjuje, da izdelek ne sodi med igralne, ampak prej zbirateljske miniature s številnimi dokaj občutljivimi ali celo preobčutljivimi podrobnostmi. Tako bodo vzvratna ogledala verjetno prva žrtev morebitne otroške igre. Plastični dodatki pa v primerjavi s kovinskimi odlitki seveda pomenijo več za zbiratelje zanimivih detajlov, ki so po merah ustreznejši.

Plastična so tudi kolesa, pnevmatike iz mehkejše gume, zanimiva podrobnost pa je možnost premikanja smeri prednjih koles, ki pa pri miniaturi nista povezana z volanom. Slednji je na desni strani, podrobnejši pogled nanj in enobarvno, a s številnimi detajli oplemeniteno kabino in armaturo pa je mogoč skozi prednja vrata, ki se odpirajo. Toda to odpiranje si ne zasluži ravno pohvale in morda je vrata bolje pustiti pri miru, kot pa izzivati usodo, da bodo odletela. Vendar pa to skupne kakovostne podobe prav nič ne zmanjša.