Prvomajske počitnice običajno oznanijo pri prvi slovenski množičen obisk morske obale. Takrat se številni z avtomobili podamo tudi prek naše južne meje, na primer na jug Istre. Tak tipični prvomajski izlet smo si v Avtomobilnosti privoščili tokrat. Z električnim avtomobilom.
Preverili smo, kako v praksi deluje polnjenje vozil z istimi karticami za polnjenje vozil, ki jih uporabljamo za polnjenje tudi na slovenskih polnilnih postajah.
Z enotno kartico za polnjenje se lahko izognemo dodatnim bolečinam na poti. In teh si na takšnem izletu res ne želimo. Pa to v praksi drži?
Iz Ljubljane na skrajni konec hrvaške Istre
Pot smo začeli v Ljubljani, prvi cilj dneva pa je bila Reka. V aplikaciji smo hitro našli javno polnilnico pri enem izmed nakupovalnih centrov.
Postanka po 120 kilometrih vožnje z električno cupro born sicer tam še ne bi potrebovali, vendar pa smo za potrebe testa preizkusili, ali polnjenje deluje. Test smo z našo kartico brez težav uspešno opravili, polnjenje je steklo. V tem primeru je šlo za partnersko polnilnico HT-ja. Ker je šlo za hitro polnilnico, je bila v pristaniškem mestu baterija cupre born hitro napolnjena. Je pa takšno hitro polnjenje dražje. Stalo nas je dobrih 30 centov na minuto. Je pa hitro polnjenje na takem izletu najbolj primerno.
Naleteli smo na težavo
Sledilo je naslednjih 120 kilometrov vožnje do skrajnega konca Istre, kjer je sledil drugi test pri enemu izmed nastanitvenih objektov v Premanturi. V tem primeru je šlo za običajno, počasno polnilnico.
Našo cupro bi ta lahko polnila z največ 11 kilovati moči, v praksi pa smo naleteli na težavo. Ni bila težava v naši kartici, ampak delovanju polnilnice. Slovenski operater nam ni mogel pomagati, zato smo se morali s klicem obrniti na hrvaškega. Zanimivo je, da je bil nazadnje kakšen električni avto na prav to polnilnico priklopljen pred skoraj dvema mesecema. Zato je pomembno, da uporabniki električnih vozil javljajo napake, ko ne morejo polniti vozil, da jih operaterji čim prej odpravijo.
Ker tam nismo mogli polniti avtomobila, smo se premaknili do 11 kilometrov oddaljene polnilne postaje, kjer pa nismo imeli težav. Lahko bi imeli tudi smolo in bi bila ta zasedena. Tako je dobro, da si pred potjo naložimo aplikacijo, ki nam omogoča pregled nad ostalimi polnilnicami v bližini, ki lahko hitro ponudijo zasilni izhod.
Kako smo potovali nazaj do Ljubljane, pa si oglejte v video reportaži iz oddaje Avtomobilnost.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje