Prenova je opazna zlasti na sprednjem in zadnjem delu z novo masko in ovalno obliko izpušnih cevi. Foto: Audi
Prenova je opazna zlasti na sprednjem in zadnjem delu z novo masko in ovalno obliko izpušnih cevi. Foto: Audi

S prenovo je R8 dobil še nekoliko ostrejše linije, izvedba z vrha ponudbe z oznako performance quattro pa okrepljen 5,2-litrski V10, ki razvije 456 kilovatov (620 KM) in 580 Nm navora ter je po novem opremljen z dvojnim filtrom trdnih delcev.

Model z vrha ponudbe tako z elementi, kot so ventili iz titana, zdaj ponuja 10 "konjev" in 20 Nm navora več kot njegov predhodnik, ki so ga predstavili leta 2015.

"Osnovni" model R8 V10 quattro po novem zmore 419 kilovatov (570 KM) in 550 NM navora oziroma 22 kilovatov (30 KM) in 10 Nm navora več kot pred prenovo. To mu omogoča pospešek do stotice v 3,4 sekunde (spyder 3,5 sekunde) in končno hitrost 324 kilometrov na uro (spyder 322 km/h).

Majhne, a učinkovite spremembe
Na prvi pogled prenovljeni R8 ni bistveno spremenjen, toda natančnejši pogled odkrije večjo masko ter večji usmerjevalnik zraka. Spremenjen je tudi sprednji odbijač, ki je dobil večje odprtine za dovod zraka, rahlo pa je predrugačen tudi zadnji odbijač, ki se po novem ponaša z večjimi režami. Najopaznejša sprememba na zadku sta ovalna zaključka izpušnih cevi, nova pa je studi srebrna barva kemoragrau, ki se predstavlja na izvedbi spyder.

Manj očitna je prenova notranjosti, ki so ji pri izvedbi performance namenili novo oblazinjenje iz usnja in alkantare.

Izboljšani so tudi zavorna pot s 100 do 0 kilometrov na uro, ki je 1,5 metra krajša, nastavitve volanskega mehanizma, sistema za nadzor stabilnosti ter sistema za izbiro voznih načinov comfort, auto in dynamic.

Za zmanjšanje mase bodo na izbiro 20-palčna platišča iz ogljikovih vlaken, ki so dva kilograma lažja od tistih iz aluminijaste litine.

Prenovljeni superšportnik bo na voljo v prvem trimesečju prihodnjega leta.