911 GT2, ki ima šeststopenjski ročni menjalnik in pogon na zadnja kolesa, lahko doseže hitrost 100 km/h v 3,7 sekundah, njegova največja hitrost pa je 329 km/h.
Poraba vozila je 12,5 litra na 100 km, kar je okoli 15 odstotkov manj kot pri starejšem in slabšem modelu 911 turbo.
Temelj je 911 turbo
Čeprav je boljši od svojega predhodnika, je motor z dvema turbinama pri GT2 zgrajen na temeljih porscheja 911 turbo. Motor doseže moč 390 kW/530 KM pri 6.500 vrtljajih na minuto.
Podatki, kako hitro se lahko 1.440 kilogramov težek GT2 ustavi, še niso znani, a lahko pričakujemo, da bo njegov ustavitveni čas dober, kot je pri večini Porschejevih avtomobilov. Ustavljal se bo na 19 palčnih platiščih z merami pnevmatik 235/35 spredaj in 325/30 zadaj.
GT2 z lahkimi titanovim izpuhom
GT2 je prvi cestni porsche, ki bo imel serijsko vgrajen zadnji izpušni lonec in titanove izpušne cevi. Zaradi titana – ki je še vedno neobičajen material – je izpušni sistem težek devet kilogramov, kar je polovico manj od izpušnih sistemov iz običajnih materialov.
Porsche GT2 bo v avtosalone prišel novembra, zanj pa bo v Nemčiji treba odšteti 189.496 evrov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje