Da bi lahko kar najučinkoviteje pomagali tistim, ki se bodo na cesti znašli v težavah, so ustanovili klicni center. Na klice bodo odgovarjali trije usposobljeni operaterji, asistenci na cesti ob morebitnih tehničnih težavah ali nesrečah pa je namenjenih devet primerno opremljenih vozil volkswagen crafter.
Ena od glavnih namenov asistence Porsche Slovenija je zagotavljanje mobilnosti svojih strank. Zato, če vozila ne bo mogoče popraviti v treh urah, bodo stranki za nadaljevanje poti zagotovili nadomestno vozilo iste znamke. Zato so sklenili pogodbo z dvema ponudnikoma renta car storitev.
Najpomembnejši je oseben odnos do stranke
Generalni direktor Porsche Slovenija, Danilo Ferjančič, je ob tem povedal, da lahko za svoje stranke najbolje skrbijo ravno oni, ki so jim avtomobile prodali, in da ne vidi smisla, da bi to prepuščali drugim, ki morda postavljajo birokracijo na prvo mesto, medtem ko je zanje najpomemnejša skrb in rešitev problema na cesti. Šele potem se lahko ukvarjajo s formalnostmi. Dodal je še, da to nedvomno predstavlja precejšen vložek, vendar menijo, da je v časih elektrifikacije in digitalizacije napomembnejši oseben odnos do svojih strank, še zlasti takrat, ko imajo težave.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje