Poleg imena električnega novinca je Porschejev prvi mož Oliver Blume razkril, da ga bosta poganjala dva elektromotorja s skupno močjo 441 kilovati (600 KM). To mu bo omogočalo pospešek od 0 do 100 kilometrov na uro v 3,5 sekunde ter pospešek do 200 kilometrov na uro v 12 sekundah.
Ob spoštovanja vrednih zmogljivostih bo po novem evropskem meritvenem ciklu (NEDC) z enim polnjenjem ponujal več kot 500 kilometrov dosega, oziroma nekaj manj v realnih razmerah. Ob tem Porsche obljublja tudi zelo hitro polnjenje. V štirih minutah bo mogoče popolnoma prazno baterijo dopolniti toliko, da bo zagotovila dodatnih 100 kilometrov dosega. To predstavlja velik napredek v primerjavi z obstoječimi električnimi modeli, kar bo gotovo privabilo marsikaterega kupca.
Ne bo edini
Taycan pa ne bo edini električni Porsche. Nemški proizvajalec je namreč napovedal, da bo porabil 500 milijonov evrov za razvoj različic in izpeljank na njegovi osnovi. Uradno niso objavili podrobnosti, toda precej jasno nakazali, da bomo lahko med drugim videli tudi serijsko izvedbo študije mission E cross turismo. Pred nekaj dnevi pa so pri Porscheju izjavili, da študija prikazuje, kako bi lahko bila videti različica turismo z lastnostmi križancev.
Poleg vpeljave taycana in njegovih različic bo Porsche porabil tudi milijardo evrov za elektrifikacijo obstoječe modelne palete.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje