Športni kupe, ki je 55 kilogramov lažji od svojega sorodnika z oznako S, poganja 3,4-litrski šestvaljnik z največjo močjo 243 kilovatov (330 KM). Moč motorja se pri serijski različici prenaša na zadnji par koles z ročnim šeststopenjskim menjalnikom, kupci pa lahko izberejo tudi samodejni sedemstopenjski menjalnik PDK z dvojno sklopko in čas za pospešek od 0 do 100 km/h zmanjšajo na 4,9 sekunde. Pri klasičnem ročnem menjalniku namreč traja desetinsko sekunde več. Samodejni menjalnik sicer končno hitrost zmanjša z 282 na 280 km/h, je pa avtomatika varčnejša pri porabi goriva. Po podatkih izdelovalca naj bi namreč cayman R s samodejnim menjalnikom za 100 kilometrov vožnje zahteval v povprečju 9,3 litra goriva.
Trgovci bodo za tega vrhunskega športnika na domačem nemškem trgu od kupcev, ki si bodo zaželeli svojo osebno kopijo, zahtevali 69.830 evrov.
Ob siceršnjih vrhunskih lastnostih caymana R, ki se premierno predstavlja na avtomobilskem salonu v Los Angelesu, so konstruktorji še posebej ponosni na "shujševalno dieto", s katero so zagotovili odlično razmerje med težo vozila in močjo motorja. Za izdelavo so v izdatnejši količini uporabili lažje materiale, odstranili del prestižnega balasta opreme, ki je ljubitelji čistokrvnih športnih avtomobilov ne bodo pogrešali, še posebej pa se pohvalijo s tem, da ima cayman R najlažji komplet 19-palčnih koles v celotni Porschejevi družini. Tehta namreč manj kot 40 kilogramov.
"Puristični" športnik, ki so ga v primerjavi s caymanom S znižali za 20 milimetrov, pa se lahko pohvali tudi z malce "retro" kozmetičnega priokusa, za katerega poskrbijo barvni detajli na karoseriji in črni napis PORSCHE na boku vozila, kar spominja na nekdanje tekmovalne različice. Vključno z začetnikom tradicije označevanja s črko R, porschejem 911 R iz leta 1967, ki so ga izdelali le v omejeni seriji 19 primerkov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje