Carrero GTS poganja 3,8-litrski bokserski motor, ki je za 17 kW (23 KM) močnejši kot motor 911 carrere S in s 300 kilovati (408 KM) zapolnjuje vrzel do modela 911 GT3, kjer motor zmore 320 kW (435 KM). Kljub večji moči motorja različice GTS konstruktorji zagotavljajo, da po zaslugi Porschejeve filozofije inteligentnih voznih zmogljivosti porabi toliko goriva kot v carreri S. Posebnost novinke pa je tudi v tem, da v karoserijski embalaži carrere s štirikolesnim pogonom ponuja klasični pogon na zadnji par koles.
Na slovenskem trgu novinko 911 carrera GTS pričakujejo decembra letos; za kupeja bo treba odšteti 127.538 EUR, za kabrioleta 139.655 EUR.
Obe različici bosta prestižu in slovesu primerno izdatno opremljeni, ljubitelje športnosti in tehnologije pa bo verjetno najbolj očaral 3,8-litrski bokserski motor, pri katerem so konstruktorji poskrbeli za dodatne izboljšave. V posebnem resonančnem sesalnem sistemu zdaj kar šest loput preklaplja med položajema za moč in navor, medtem ko pri motorju carrere S to nalogo opravlja le ena loputa. Tako je maksimalni navor, ki ostaja 420 Nm, na voljo že pri 4200 1/min, kar je za 200 vrtljajev prej kot pri carreri S. Vse skupaj pa dopolnjuje športni izpušni sistem z dvema dvojnima cevema.
Carrera GTS je serijsko opremljena s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom, na voljo pa je tudi 7-stopenjski menjalnik PDK z dvojno sklopko. V kombinaciji z omenjenim menjalnikom motor po podatkih izdelovalca za 100 kilometrov v povprečju porabi 10,2 litra goriva, na kilometer pa izpuha 240 g ogljikovega dioksida na kilometer.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje