Prototip je zasnovan posebej za dirkalne preizkušnje vzdržljivosti, ki imajo po novem drugačen izziv. Letos namreč na svetovnem prvenstvu športnih dirkalnikov in na 24-urni dirki v Le Mansu ne bo zmagal najhitrejši, pač pa tisti, ki bo prišel najdlje z določeno količino energije.
Hibridni superdirkalnik poganja bencinski štirivaljnik z dvolitrsko gibno prostornino, direktnim vbrizgavanjem bencina in enim turbopolnilnikom. Največja moč motorja naj bi bila približno 500 KM (368 kW). V vozilu pa sta vgrajena tudi dva sistema za regeneracijo energije.
Generator na sprednji premi, ki kinetično energijo pretvarja v električno, so preizkušali že v modelu 918 spyder. Povsem nov pa je sistem za izrabo toplotne energije izpušnih plinov s pomočjo elektrogeneratorja, ki ga poganja tok izpušnih plinov.
Za razvoj prototipa, namenjenega preizkušnjam v Le Mansu, so v razvojnem centru Weissach ustanovili novo Porschejevo ekipo z 200 sodelavci. Njihovi izdelki se bodo sicer najprej pojavljali le na dirkališčih, tehnologija pa bo slej ko prej našla pot tudi v avtomobile za navadne smrtnike.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje