Spisek privlačnih novosti je dolg, na njem se je znašel tudi spojler, ki krasi zadek avtomobila. Foto: Nissan
Spisek privlačnih novosti je dolg, na njem se je znašel tudi spojler, ki krasi zadek avtomobila. Foto: Nissan
NISMO 350Z
NISMO 350Z se predstavlja v New Yorku. Foto: Nissan
NISMO 350Z
Športni sedeži in dovršena elektronika so le delček popolnosti novega športnega štirikolesnika. Foto: Nissan
NISMO 350Z
NISMO 350Z poganja 3,5-litrski šestvaljnik. Foto: Nissan

Nova, peta izvedba po vrsti za 350Z se predstavlja ameriškemu občinstvu na avtosalonu v New Yorku, prodaja športnika pa je načrtovana za letošnji julij.

NISMO, glavni dobavitelj delov in opreme za tunning Nissanovih vozil je v ZDA od leta 2003. Leta 2005 so se predstavili s prvim modelom, sodelovali so pri opremljanju terenca frontier.

Atrakcija med nissani
350Z je drugi model Nissanovega predelovalca avtomobilov, ki je znan po bogati in privlačni opremi preverjene kakovosti. S tem je štirikolesnik pridobil status najprivlačnejega nissana v domeni športnih avtomobilov, vsaj dokler ne bo na tržišče prispel novi skyline.

Največje novosti so vezane prav na obliko, tudi pri notranji opremi. Niz spojlerjev daje vozilu bolj izstopajoč videz, zaradi difuzorja na zadku in na novo oblikovanem spojlerjem pa so vzgonski učinki minimalni. Posledica vsega je stabilnost avtomobila pri visokih hitrostih.

Večje novosti so skrite
Večje spremembe na vozilu očem niso vidne, a se jih zato toliko bolj občuti, ko sedemo za volan. Karoserija je ojačana na najobčutljivejših delih, vozilo pa je opremljeno tudi z napredno obeso. Poleg tega so v 350Z vgrajene zavore proizvajalca Brembo z 12,8-palčnimi sprednjimi in z 12,7-palčnimi zadnjimi diski.

NISMO 350Z pod motornim pokrovom skriva 3,5-litrski šestvaljnik (VQ35HR), ki razvije 225 kW/306 KM pri 6.800 vrtljajih v minuti in in navor 363 Nm pri 4.800 vrtljajih v minuti. Sruge izboljšave na motorju vključujejo elektromagnetne nastavitve izpušnega ventila (eCVTCS) in razširjeno delovno področje (do 7500 vrtljajev v minuti).

Bogata serijska oprema
Menjalnik je ročni šeststopenjski, serijska oprema pa vključuje sistem nadzora vlečne sile (Traction Control System, TCS kot tudi VLSD (Viscous Limited-Slip Differential) z omejenim spodrsavanjem. Kot del standardne opreme so se na spisku znašli še elektronsko nadzorovan servovolan in pomožni zavorni sistemi ABS, EBA in BA.

Avtomobil je obut v pnevmatike Bridgestone, spredaj velikosti 265/35 R19 in zadaj za številko manjšimi 245/40. Platišča so prispevali pri podjetju Rays.

V oči bode tudi notranjost vozila
Tehnološke novosti se zaključujejo s športnim izpuhom. Barve karoserije so štiri: rdeča redline, črna magnetic, srebrna alloy in bela pikes peak.

Novosti se nadaljujejo v potovalnem prostoru. Večje udobje zagotavljajo posebne prevleke sedežev, športna dekoracija z aluminijastimi dodatki in bele podloge inštrumentov, prav tako tudi ploščica s serijsko številko vozila.

NISMO 350Z je serijsko opremljen z tempomatom, s popolno elektroniko in številnimi zračnimi blazinami, ki skrbijo za varnost potnikov. Dodatnega denarja ni treba odšteti niti za bi-ksenonske žaromete spredaj in LED-tehnologijo osvetlitve zadaj.