Oglas
Množice naključnih obiskovalcev in turistov so na drugem srečanju starodobnih predvojnih avtomobilov očarali štirikolesniki, ki jih na cestah le še redko vidimo.
S soncem obsijani staromodniki so bili tarča številnih spogledljivih pogledov, kamer in fotoaparatov. Ponosni lastniki so poskrbeli tudi za staromodno opravo, tako da bi lahko marsikdo pomislil, da se je znašel v preteklosti. Na ogled so se postavili najrazličnejši modeli, od evropskih do ameriških, nekateri lastniki so jeklene lepotce pripeljali tudi iz tujine, saj so to najboljše priložnosti za potep s svojimi avtomobili. večina jih namreč pripelje le na podobna srečanja.
G. Pr.
Atraktiven je bil tudi bavarski malček BMW dixi DA2 cabrio. Leta 1928 narejeni starodobnik pod motornim pokrovom skriva agregat z delovno prostornino 743 ccm, največja moč, ki jo razvije, pa znaša 11 kW (15 KM). Lastnik Mirko Rems iz Celja se lahko s 535 kilogramov težkim vozilcem po cesti požene z maksimalno hitrostjo 75 km/h. Sicer pa je dixi znamka, ki jo je pozneje kupil slavni BMW, s katerim je obudil športne ambicije. Dixi se je izkazal na znamenitem reliju Mille Miglia, 1000 milj dolgem reliju od Brescie do Rima in nazaj, kjer so v zgodovini zmagovali le največji. Foto: RTV SLO
Lastniki starodobnikov so pred Prešernov spomenik in na Tromostovje prišli dodobra opremljeni z vsemi rekviziti. Seveda je bilo poskrbljeno tudi za tiste najbolj žejne. Foto: RTV SLO
Staromodniki so bili obsijani s soncem videti sijajni. Množice Ljubljančanov in turistov z vseh koncev sveta je na plano potegnilo fotoaparate, kamere in telefone, kamor so si za spomin shranili jeklene konjičke. Foto: RTV SLO
Za mnoge glavna privlačnost na razstavnem prostoru Oplov avtobus blitz, ki je bil dolga leta redni obiskovalec planiških skokov. V tridesetih letih se je z njim prevažal tudi načrtovalec planiških objektov Stanko Bloudek. Prečudovit primerek je bil seveda opremljen z obveznimi zimskimi pripomočki, s smučmi in derezami. Foto: RTV SLO
Lesenih platišč danes ne vidimo več. Zamenjala so jih aluminijasta. Foto: RTV SLO
Ameriške barve je zastopal tale filmski chevrolet. Foto: RTV SLO
Še en kabriolet. Športno srce (alfa romeo) so si z zanimanjem ogledale predstavnice nežnejšega spola. Foto: RTV SLO
Studebaker president eight sedan, letnik 1928, je bil med najbolj obleganimi. Lastnika sta ga v Slovenijo pripeljala pred dobrim letom. Povedala sta, da so si ta avtomobil, ki sta ga obnovila, včasih privoščili le bogataši. Poganja ga 5,5-litrski motor, ki razvije zavidljivih 85 kW (115 KM). Foto: RTV SLO
Posebnosti studebakerja president eight sedana je veliko. Spustiti se da tudi stranska zadnja okna, na voljo je še dodatni sedež, opremljen pa je tudi z zavesami, predalčkom za puder in cigarete, sedeži pa so oblečeni v kričeče rdečo barvo. Podobnih štirikolesnih lepotcev je v Evropi zelo malo, nekaj več jih je v ZDA in Avstraliji.
Avtomobil je v svojih letih postavil hitrostni rekord, ki je veljal kar nekaj let. Foto: RTV SLO
Na ogled se je postavil tudi češki starodobnik tatra T 57. S svetlečim zelenim starodobnikom, letnik 1936, pri katerem so izstopala živo rumena platišča, sta se pripeljala starejša zakonca. Foto: RTV SLO
Seveda ni manjkal niti Mercedes-Benz. Ponos nemške avtomobilske industrije je pred 2. svetovno vojno veljal za enega najmodernejših vozil. Želeli so ga imeti vsi, od bogatašev do predsednikov. Foto: RTV SLO
Rojstvo ameriškega dodgea standard six tourega sega v leto 1928. Poganja ga 3,5-litrski motor z 43 kW (58 KM). Foto: RTV SLO
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje