Novi tahoe meri v dolžino 5,13 m, v širino 2,01 m in v višino 1,96 m, tehta 2,5 tone, njegova medosna razdalja pa znaša 2,95 m. Izdelovali ga bodo v Arlingtonu v Teksasu.
Zračni upor je manjši
Oblikovalcem je uspelo količnik zračnega upora spraviti na 0,363, to pa se jim je posrečilo predvsem zaradi mehkejših linij in položnejšega vetrobranskega stekla. Spremenili so tudi podvozje, ki je odslej še udobneje nastavljeno, bolj luksuzna pa je postala tudi notranjost.
Začetek prodaje novega terenca bo v motornem smislu zaznamoval dodelan 5,3-litrski osemvaljnik z 235 kW (320 KM) in maksimalnim navorom 470 Nm pri 4200 vrtljajih v minuti, ki ima za bolj racionalno porabo (GM navaja zelo optimističnih 11,5 litra na 100 prevoženih) vgrajen tudi sistem za odklop valjev.
Prek štiristopenjskega samodejnega menjalnika se moč, jasno, prenaša na vsa štiri kolesa, čeprav bo tahoe obstajal tudi kot 2WD. Slednjega bo kasneje moč kupiti tudi s 4,8-litrskim osemvaljnikom z 213 kW (290 KM).
Sledilo bo še 12 modelov
Novo vozilo so zasnovali na novi platformi in je prvi v vrsti 12 modelov, ki bodo postavljeni na novo SUV-platformo. Prihodnjo pomlad mu bosta sledila še GMC Yukon in Cadillac Escalade, XL-različice vseh treh pa pridejo na vrsto poleti.
Za doplačilo bo novim lastnikom na voljo senzor za dež, navigacijski sistem z DVD in kamera za vzvratno vožnjo. V notranjosti vozila lahko sedi največ 9 oseb, sedeže druge in tretje vrste pa je mogoče zložiti ali odstraniti. Minimalno gre v prtljažnik za 478 litrov prtljage, maksimalna vrednost znaša 3048 litrov. In še varnostna ponudba: ABS, ESP in 10 zračnih blazin.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje