Bo bavarski lepotec prepričal ameriške kupce? Foto: BMW
Bo bavarski lepotec prepričal ameriške kupce? Foto: BMW
Roadster BMW Z4 M
Roadster BMW Z4 M
Le kdo si ga ne bi želel? Foto: BMW

Več kot 800.000 obiskovalcev avtosalona NAIAS, ki se v Detroit zgrinjajo iz vsega sveta, lahko občuduje najmočnejšo izvedbo bavarskega lepotca, ki je zbirki dodan tri leta po predstavitvi modela Z4.

Zapeljivca poganja 3,2-litrski 6-cilindrični motor, ki razvije 343 KM pri 7.900 vrtljajih v minuti in 365 Nm navora. Do hitrosti 100 km/h se roadster izstreli v vsega 5,7 sekunde, končna hitrost pa še naprej ostaja elektronsko omejena na 250 km/h.

BMW ponudil več različic motorjev
V dveh različicah bo na voljo tudi šibkejši 2,5-litrski šestvaljnik. Kupci bodo lahko izbrali med modeloma 2.5i (177 KM) in 2.5si (218 KM), od starih motorjev pa na razpolago ostaja 2,0 litrski bencinski motor, podkrepljen s 150 konji. Menjalnik je ročni 6-stopenjski, vendar se ob doplačilu dobi samodejni sekvenčni menjalnik, s katerim lahko upravljamo z stikali, nameščenimi na volanskem obroču. Z4 kakšnih drastičnih lepotnih popravkov ni doživel, saj je dovolj všečen, da prepriča marsikaterega voznika, ta pa mora seveda imeti dovolj debelo denarnico.

Konkurenca Mercedesu in Porscheju
Volan ni več elektro-hidravlični servo, ampak je zamenjan s klasičnim hidravličnim sistemom. Z ustavljanjem naj ne bi smelo biti težav, saj je novi roadster zavore podedoval od modela M3 CLS. Novosti so vidne tudi na izboljšanem izpušnem sistemu, prijaznemu do okolja. Pri BMW-ju so se z roadsterjem razreda M postavili ob bok konkurentoma Mercedesu SLK55 AMG, pa tudi Porscheju boxer oznake S.