V nasprotju z modelom GLB z motorji na notranje zgorevanje je EQB oblikovno nekoliko drugačen, a je še vedno glavni poudarek na
V nasprotju z modelom GLB z motorji na notranje zgorevanje je EQB oblikovno nekoliko drugačen, a je še vedno glavni poudarek na "škatlasti obliki", saj so tako omogočili, da se v njem prevaža do sedem potnikov. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

Da avtomobil opišemo kot vsestranskega, je običajno kar preveč ohlapen opis. Ampak mercedesa GLB res težko opišemo kako drugače, saj je nabor njegovih mogočih namembnosti in odlik zares pisan in širok.

Zdaj pa je ta model postal še bolj vsestranski. Tudi na področju pogonov. Dobil je namreč tudi električni pogon in se v skladu z Mercedesovim poimenovanjem električnih avtomobilov preimenoval v EQB.

Čas polnjenja baterije od 10 do 80 odstotkov na postaji z močjo 100 kW je 32 minut. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost
Čas polnjenja baterije od 10 do 80 odstotkov na postaji z močjo 100 kW je 32 minut. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

Na enaki platformi kot klasika

Električni pogon EQB-ja je torej dodatek v ponudbo k bencinskim in dizelskim pogonom. EQB je namreč razvit na platformi, ki si jo deli s tema vrstama pogona, ne pa na lastni popolnoma električni.

Tehniko, vključno z multimedijo, si deli z modelom GLB. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost
Tehniko, vključno z multimedijo, si deli z modelom GLB. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

Glavna značilnost EQB-ja pa je verjetno kar njegova prostornost. EQB je serijsko opremljen s petimi sedeži, opcijsko ponuja tretjo vrsto sedežev, ki je namenjena manjšim potnikom, do 1,65 metra višine. Druga vrsta se lahko premakne naprej za do 140 centimetrov, s tem se zagotovi več prostora za potnike v tretji vrsti.

Prostornina prtljažnika je od 465 do 1620 litrov oziroma od 495 do 1710 litrov.

Podrobneje lahko vozilo spoznate v videoprispevku iz oddaje Avtomobilnost.