Eos je bil mikaven že pred prenovo, zdaj pa je še toliko bolj. Foto: M. Kr.
Eos je bil mikaven že pred prenovo, zdaj pa je še toliko bolj. Foto: M. Kr.

Avtorja oddaje Janez Martinčič in Marko Radmilovič sta tokrat strnila vtise s preizkusa dveh avtomobilov, ki dopuščata prej omenjeno možnost in potnikom zagotovita obilo prepiha. Manjša med njima je mazda MX-5, ki s tretjo generacijo nadaljuje tradicijo v tretjem desetletju obstoja modela. Preizkusni avtomobil, ki ga je poganjal 1,8-litrski motor, sicer ni sodil v razred čistokrvnih športnikov, kljub temu pa omogoča veliko roadsterskih užitkov. In to čeprav je imel avtomobil tudi trdno elektrificirano streho, kar zmanjša raven romantike, a poveča udobje in uporabnost v vseh letnih časih.

Malce večji od dvosedežne mazde MX-5 pa je štirisedežni Volkswagnov eos, ki je bil pred kratkim deležen kozmetične prenove in je zdaj še mikavnejši. Preizkusni avtomobil toliko bolj zaradi sodobnega 2,0-litrskega dizelskega agregata, ki uspešno ruši pomisleke o tem, ali sodi v dinamični kupe-kabriolet tudi dizelski motor. Po mnenju avtorjev oddaje je omenjeni motor v kombinaciji s samodejnim menjalnikom DSG še boljša kombinacija kot kar koli iz bencinske ponudbe.

Več o vtisih s preizkusa obeh avtomobilov z zložljivo streho, novostih v Fordovi ponudbi in še čem pa lahko poslušate v arhivu oddaj Avtomobilsko-prometne minute.