Veliki kabriolet se najbolje obnese v klimatsko ugodnem okolju z veliko, a ne prevročega, sonca. Foto: M. Kr.
Veliki kabriolet se najbolje obnese v klimatsko ugodnem okolju z veliko, a ne prevročega, sonca. Foto: M. Kr.

Avtomobil, ki je v primerjavi s predhodnikom zrasel za sedem centimetrov, širši pa je za štiri centimetre, ponuja sicer več udobja v potniški kabini, vendar uradno ostaja 2+2-sedežnik. Del tradicije »pravih« kabrioletov pa je tudi platnena streha, ki se samodejno zloži v prtljažnik, v katerem še vedno ostane 300 litrov prostora za prtljago. Njena posebnost je ravno zadnje steklo, ki lahko ob spuščeni strehi služi tudi za preusmerjanje vetrnega piša.

Tega pa je lahko pri kabrioletu veliko, saj oba motorja v trenutni ponudbi zagotavljata razredu primerne zmogljivosti. Zmogljivejši BMW 650i cabrio poganja motor V8 s 300 kilovati (407 KM), šibkejši BMW 640i cabrio pa vrstni šestvaljnik z največjo močjo 235 kilovatov (320 KM). Za prenos moči pri obeh skrbi serijski samodejni osemstopenjski menjalnik.

Kupci v Sloveniji bodo morali za šibkejšo različico odšteti 88.500 evrov, za močnejšo pa 111.500 evrov in kot zagotavljajo pri uvozniku, bo avtomobilov dovolj na voljo.

Prva ovira na poti do bolj množičnega pojavljanja na slovenskih cestah bo seveda visoka cena, razlogov za nakup pa sam avtomobil ponuja veliko.

Poleg že omenjenih motornih zmogljivosti, tudi sodobno tehnologijo namenjeno zmanjševanju porabe, na novo razvito podvozje primerno za udobno in športno vožnjo, visoko raven varnosti ter veliko sodobnih dodatkov namenjenih zabavi ali pomoči vozniku pri vožnji. Na primer opozorilnik za nenamerno menjavo voznega pasu, opozorilnik za omejitev hitrosti, nočnogled s funkcijo prepoznavanja oseb, kamero za pomoč pri vzvratni vožnji, sistem za pomoč pri parkiranju … večina podatkov omenjenih in podobnih sistemov pa se prikaže na velikem, 11-palčnem sredinskem zaslonu.