Trilitrski šestvaljnik ima prav tako kot večji V8 tehnologijo Valvetronic, gradnja iz aluminija in magnezija pa ga naredi izjemno lahkega. Z močjo 63 kW na liter sodi med najmočnejše atmosferske motorje.
Največji navor 300 Nm je na voljo pri 2.500 vrtljajih. Z ročnim šeststopenjskim menjalnikom porabi 9 litrov na 100 km, z avtomatiko pa liter več. Kot opcija je na voljo tudi sekvenčni menjalnik SMG. Pospeški za kupeja govorijo svoje: 6,5 sekunde do 100 km/h (avtomatika 6,7 s), kabrio pa rabi nekoliko več, 6,9 sekunde.
Oba bavarca imata najvišjo hitrost omejeno na 250 km/h, 630i pa tehta 120 g manj kot V8 645Ci. Tudi zunanjost je drugačna: 630i stoji na 17-palčnih kolesih z gumami 245/50R17, izpušne cevi na zadku pa niso ovalne, pač pa okrogle. Koliko bo potrebno odšteti za novo šestico, še ni znano.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje