Novi toledo je po altei drugi avto nove oblikovalske filozofije. Za razliko od starega toleda se tretji rod pomika k enoprostorcu. Avto v marsičem spominja na alteo, drugačen je le zadek, ki na hitro spominja na Renaultov vel satis. Odstranili so panoramsko streho.
Ali bo na voljo za doplačilo, zaenkrat še ni znano. V dvonivojskem prtljažniku je na voljo 500 litrov prostora, kar je natanko toliko kot pri zdajšnji limuzini.
Produkcijska različica je od koncepta krajša tri centimetre in meri 4,46 metra, široka je 1,77 metra in visoka 1,58 metra. Motorna paleta je pričakovana in enaka alteini. Dva bencinska motorja sta 1,6-litrski s 102 KM in 2.0 FSI s 150 KM.
Dizla sta 1,9-litrski TDI s 105 KM in 2-litrski s 140 KM. Oba dvolitraša imata serijsko tudi šeststopenjski menjalnik. Ob 2.0 FSI si je moč omisliti tudi tiptronic. V serijski opremi pričakujte vsa elektronska pomagala razen ESP, serijsko je tudi šest zračnih vreč.
Tu so tudi zategovalniki varnostnih pasov spredaj. Za glasbeno spremljavo bo na voljo CD-sistem s podporo MP3, nekje v bližnji prihodnosti pa si bo kot opcijo mogoče omisliti še Bluetooth. Cene novega toleda še niso znane, v Slovenijo pa bo pripeljal predvidoma februarja 2005.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje