Brezstrešna različica je opremljena z usnjenimi športnimi sedeži. Foto: Audi
Brezstrešna različica je opremljena z usnjenimi športnimi sedeži. Foto: Audi
Audi RS 4 avant
RS 4 je za razliko od standardnega A4 spuščena za 30 milimetrov. Foto: Audi
Audi RS 4
Pri podjetju iz Ingolstadta so vedno sloveli po dovršeni notranjosti vozil, kar seveda velja tudi za RS 4. Foto: Audi

Športnika, ki je v karavanski različici primeren tudi za družinske izlete, je oplemenitilo podjetje quattro GmbH iz Neckarsulma. Glavna novost prestižnih lepotcev s štirimi krogi se seveda skriva pod pokrovom motorja.

Za plemeniti hrup in vse drugo namreč skrbi nov 4,2-litrski V8 motor z 450 KM.

Pospešek vas prilepi na sedež
100 km/h avtomobila dosežeta v vsega 4,9 sekunde, do znamke 200 km/h pa avant pospeši v 16,6 sekunde, kabriolet pa za to potrebuje dobre pol sekunde več. Omeniti velja še nov stalni štirikolesni pogon quattro, za še boljšo lego na cesti pa je avtomobil opremljen še s sistemom DRC - Dynamic Ride Control. Inženirji so posebno pozornost namenili tudi teži tako avanta kot kabrioleta, da bi pri obeh zagotovili enakovredno športnost.

Hitri, pa tudi varni
Kupci novega RS-a se bodo lahko v avtomobilu počutili varno. Pri podjetju iz Ingolstadta so namenili zajeten del proračuna tudi za napredna testiranja na področju simulacije trkov. V avtomobilu so standardno vgrajeni varnostni mehovi, tako za voznike na sprednjih kot zadnjih sedežih, v primeru trčenja pa se sprožijo tudi stranske varnostne zavese. V brezstrešno različico je vgrajen tudi izboljšan t. i. roll bar, ki bo potnike obvaroval v primeru obračanja na streho vozila.