Alfa se bo na zunaj razlikovala po bolj k tlom potisnjeni karoseriji, velikih kolesih in srebrnih dodatkih. Foto:
Alfa se bo na zunaj razlikovala po bolj k tlom potisnjeni karoseriji, velikih kolesih in srebrnih dodatkih. Foto:
Notranjost alfe
Prevladujejo običajne okrogline in dih po športnosti.

Italijanska lepotica z oznako 159 TI se tradicionalni oznaki, ki je že več kot 40 let pomeni vrh Alfine športne ponudbe, ne izneverja.

Avtomobil, ki bo prvič uradno predstavljen na ženevskem avtosalonu naslednjega marca, se na zunaj razlikuje po za 20 mm znižanem podvozju, rdeče pobarvanih velikanskih Brembotovih zavorah in 19-palčnih kolesih z gumami dimenzij 235/40. Na vozilo so seveda pripeti obvezni športni dodatki za agresivnejši izgled, mogoče je naročiti tudi vzvratni ogledali v srebrni barvi in bolj v oči vpadljivi izpušni cevi.

Tudi v različicah Q4 in FWD
Notranjost je podvržena športnim užitkom. Sedeži, aluminjasti dodatki, merilniki, usnje in še kaj skrbijo za hitro, a udobno vožnjo. Razred TI bo na voljo z bencinskimi motorji od 2,2-litrskega (138 kW/185 KM) motorja JTS naprej in 1,9-litrskega JTDM (112 kW/150 KM) dalje. Na voljo bo tudi avtomatski menjalnik z možnostjo ročnega prestavljanja. Kasneje bo razred TI ponujen tudi v "terenski" različici Q4 in s pogonom na vsa štiri kolesa gnani različici FWD.

Pri Alfi Romeo menijo, da bo razred TI resno mešal štrene nemškima agresivnima paketoma audija S in BMW-ja (M). S podobnimi oziroma celo siromašnejšimi dodatki, kot jih bo imela alfa, je prvi v Italiji od svoje običajne različice dražji za okoli 3.550 evrov, BMW-jev pa za 4.500 evrov.