Ponovimo. Priključni hibrid je tisti hibrid, ki pa priključimo na polnjenje. V praksi pa je priključni hibrid električni avto, ki nima tistih značilnih omejitev električnega avtomobila, ko govorimo o dosegu in polnjenju.
Naš nasvet pred nakupom tovrstnega vozila je, da smo pri tem početju (priklopimo kabel) dosledni. Citroen C5 aircross priključni hibrid ima baterijo z zmogljivostjo 13,2 kWh, kar ob povprečni porabi tega avtomobila zadošča za približno 40 kilometrov vožnje, ne da bi se vklopil bencinski motor.
Držati se je treba pravil polnjenja
Po naših podatkih povprečen Evropejec na delovnik prevozi približno 28 kilometrov, kar pomeni, da nam električni doseg zadošča, da bo bencinski motor večino časa pod pokrovom lepo počival. Ampak: priključni hibridi so avtomobili posebne sorte in nekateri uporabniki so za volanom takšnih vozil po nekakšnem spletu okoliščin. Morda zaradi možnosti uveljavljanja davčnih olajšav za podjetja ali pa zaradi nekdanjih subvencij, ki so nakup takšnega avtomobila nekoliko pocenile.
In pogosto tako naletimo na primer, da uporabniki priključnih hibridov ne polnijo, ampak se preprosto vozijo na bencin oziroma v načinu klasičnega hibrida, kakor se ta pogon obnaša, če na pot odidemo s prazno baterijo. No, kaj se zgodi v tem primeru?
V Avtomobilnosti smo naredili preprost izračun. Vsak delovni dan naredimo povprečno 28 kilometrov, nato pa se vsak drugi konec tedna podamo še na družinski izlet, kjer naredimo še dodatnih 200 kilometrov. Kakšne so končni stroškovni izračuni? Komu se izplača priključni hibrid? Vabljeni k ogledu videoreportaže iz oddaje Avtomobilnost.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje