V Evropi imamo namreč radi majhne avtomobile - ne le zaradi ozkih ulic in tesnih parkirišč, pač pa tudi zaradi prikupnega, lahkotnega značaja in ne nazadnje “šminke”. V Evropi majhen avto namreč ni več sinonim za poceni avto.
Tri pravila za majhen avto
Pri Toyoti so tako opravili nešteto analiz med evropskimi kupci. In te so pokazale, da so čustva v tem razredu vozil daleč najpomembnejši nakupni dejavnik. Majhen avto mora torej biti privlačen, dinamičen in vozniški.
Tako danes pri yarisu ni več v ospredju prostornost. Recimo ta model v primerjavi s predhodnikom nima več pomične zadnje klopi, ki jo je po analizah cenilo zgolj zanemarljivo število uporabnikov.
Pomemben del čustvenega dojemanja avtomobila je vsaj za večino tudi lahkoten, lahko celo blago športen značaj. Avto mora zagotavljati veselje pri vožnji in za volanom moramo uživati.
Yaris tudi med ovinki prepričljiv
Yaris je v zavojih postal precej prepričljivejši, predvidljivejši, zabavnejši. Tudi pozimi, ko razmere niso najbolj idealne in ko imamo obute zimske pnevmatike, se da za volanom resnično uživati.
Krmiljenje je nadpovprečno odzivno, podvozje razmeroma čvrsto nastavljeno in tudi vozniški položaj je zame povsem ustrezen. Morda bi si za športen občutek želel še kakšen centimeter nižji sedež in še nekaj več bočne opore, ampak to bi bilo že skoraj po dirkaško.
Toyota je yarisa – in tokrat ne govorimo o kakšni športni različici – postavila ob bok modelom z najbolj športnim, razigranim značajem tega segmenta.
Tokrat smo vozili hibridnega yarisa in ta v preteklosti nikakor ni bil sinonim za dinamiko. V novi generaciji je drugače.
Preverite v videoprispevku iz oddaje Avtomobilnost.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje