SUV-a santa fe je svetovna javnost videla že na prvi predstavitvi v Detroitu, konec februarja pa se bo še uradno predstavil na avtomobilskem salonu v Ženevi.
Od svojega predhodnika se razlikuje tudi po tem, da je zrasel v vse smeri. Daljši je kar za 175 milimetrov, širši 65 in višji 80 milimetrov.
Za pogon naj bi bila na voljo dva motorja, in sicer bencinski 2,7-litrski V6 s 189 KM in dizelski 2,2-litrski CRDi VGT s 150 KM.
Novi accent pa je zasnovan tako, da naj bi po pričakovanjih korejskega proizvajalca pritegnil več kupcev tudi na evropskih trgih. Predhodnik je bil namreč uspešnejši v Koreji in ZDA.
Tudi novi accent je večji kot stari, za pogon pa so mu namenili dva bencinska in en dizelski motor. Osnovo predstavlja 1,4-litrski bencinski motor s 97 KM, zahtevnejšim kupcem je namenjen 1,6-litrski s 112 KM, dizelske barve pa bo zastopal 1,5-litrski CRDi VGT motor s 110 KM.
Prototip genus, ki ga zaenkrat še skrivajo, pa po besedah izdelovalca nakazuje, v katero smer bo šel razvoj novega segmenta D. Petvratni prototip je nastal v oblikovalskem centru v Rüsselsheimu.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje