Kupe naj bi ostal le prototip, vendar pa so ga izdelali na osnovi zanimanja potencialnih kupcev za tovrsten model. Foto: RTV SLO
Kupe naj bi ostal le prototip, vendar pa so ga izdelali na osnovi zanimanja potencialnih kupcev za tovrsten model. Foto: RTV SLO
Rolls-Royce 101EX
Rolls-Royce že od nekdaj svojim protipom prisoja staus eksperimentalnega vozild. Od tod izvira kratica EX; prvi jo je dobil leta 1919. Foto: RTV SLO

Pri avtomobilu kot je Rolls-Royce seveda ni mogoče govoriti o kupejevski športnosti, ampak se to nanaša le na obliko karoserije.

Tudi pri kupeju so oblikovalci sledili podobi phantoma; je pa kupe 25 cm krajši in ima seveda le dvoje vrat. Karoserija je izdelana iz aluminija, poganja pa ga enak motor kot phantoma, in sicer 6,75-litrski V12.

Redna proizvodnja odvisna od kupcev
Pri RR-u uradno sicer poudarjajo, da je 101EX le eksperimentalno vozilo in da ni predvidena njegova redna proizvodnja, hkrati pa dodajajo, da so ga izdelali ravno zaradi zanimanja in povpraševanja morebitnih kupcev po takšnem modelu. Povedano bolj preprosto, če bo odziv na predstavljenega prestižneža pravi, bo v bolj ali manj nespremenjeni podobi eksperimentalni 101EX morda postal tudi model za prodajo kupcem z zelo zelo veliko denarja.