Šestica v imenu tega avtomobila nam sporoča, kam se bo znotraj korejske električne družine uvrščal, vsekakor pa je ta model za znamko pomemben predvsem zato, ker je prvi povsem oziroma izključno električni avto.
Avto je pred kratkim preizkusil naš novinar, žirant izbora za evropski avto leta, EV6 je med sedmerico finalistov, zdaj pa smo ga lahko preizkusili tudi že na slovenskih cestah.
To je križanec, ki za korejsko znamko prinaša nov oblikovalski jezik – zunaj in znotraj. Dva ukrivljena zaslona, lebdeča konzola, tanki sedeži in vegansko usnje, še posebej pa je ta avto zanimiv z vidika racionalizacije.
Baterija za različne potrebe
Na voljo sta dve različni kapaciteti baterije – 77 ali 58 kWh, ki ju lahko polnimo tudi na 800-volten hitri način polnjenja. Lahko polnimo tudi zunanje porabnike ali drugo električno vozilo.
Največji doseg obljublja različica z baterijo 77 kWh in dvokolesnim pogonom (na zadnji par), ki naj bi z enim polnjenjem po standardu WLTP prevozila do 528 kilometrov.
Štirikolesni pogon skrbi za silovite pospeške. Z največjim navorom 605 Nm lahko takšen EV6 od 0 do 100 km/h pospeši v zgolj 5,2 sekunde. Športna električna poslastica pa bo različica GT.
Še več o novosti iz Kie pa v videoprispevku iz oddaje Avtomobilnost.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje