Chevrolet volt se po embalaži ne razlikuje od večine avtomobilov, po vsebini pa precej bolj. Foto: Chevrolet
Chevrolet volt se po embalaži ne razlikuje od večine avtomobilov, po vsebini pa precej bolj. Foto: Chevrolet

Ameriški kupci bodo morali za volta odšteti 41 tisoč ameriških dolarjev, kakšne bodo cene v Evropi in na Kitajskem, kjer naj bi se prodaja začela prihodnje leto, pa za zdaj še ni znano. Izdelovalec trdno verjame v kakovost izdelka in tehnologije, čeprav volt utira nove kolesnice na področju velikoserijske proizvodnje vozil z električnim pogonom. Kupcem bodo namreč pri bateriji zagotovili osemletno oziroma garancijo na 160 tisoč prevoženih kilometrov.

Volt lahko z enim polnjenjem 16 kWh litij-ionske baterije prepelje 60 kilometrov, dodatnih 450 kilometrov dosega pa zagotavlja gorivo za klasični motor, ki je pri voltu le v vlogi generatorja električne energije.

Ker je proizvodnja novinca za zdaj še omejena, začenjajo prodajo le v zveznih državah Kalifornija, New York, Michigan, Connecticut, Teksas, New Jersey in Washington.

Del standardne opreme vozila na ameriškem trgu je tudi 120 voltni napajalni kabel, s katerim je mogoče volta priklopiti na standardno domače električno omrežje. Prvih 4.400 kupcev pa bo z vozilom dobilo še brezplačno 240V napajalno postajo, vključno z namestitvijo na domu. Namestitve so del programa, ki ga je oblikovalo ameriško ministrstvo za energijo za namestitev približno 15.000 240V domačih napajalnih postaj v ZDA.

Besedilo: M. Kr.
Foto: Chevrolet