Znamko in model poznamo kot nizkocenovni proizvajalec avtomobilov, zdaj ima Ssangyong s svojim korandom višje ambicije. Ampak čaka jih še kar nekaj dela.
Ssangyong je avtomobilska znamka, ki ima že dolgo zgodovino. V 65 letih ji ni uspelo močneje prodreti na evropski trg, saj so se njihovi modeli uvrščali na sezname najgrših avtomobilov. To se je s prihodom k indijskemu velikanu Mahindra spremenilo. Ta pa ima v lasti tudi italijansko Pininfarino, ki ima enega najboljših studiev za avtomobilsko oblikovanje.
Po ferrarijih in bentleyjih ssangyong
Studio iz Torina je do zdaj ustvaril že številne slavne ferrarije, peugeote, fiate, alfe, lancie, bentleyje, jaguarje, i, čudoviti primerki avtomobilske zgodovine zdaj v novi dobi dobivajo družbo znamke, ki je do zdaj na prodajo avtomobilov gledala s povsem drugačnimi očmi.
A iz svoje lastne zgodovine se je, kot kaže, očitno veliko naučila. In če drugega ne, so vzorčen primer, da je oblika nadvse pomembna in da so jo imeli pred lastnim pragom. Pri Kii. In tudi ta je svoj prodor dosegla prav z dobrim dizajnom. A samo dizajn seveda ni dovolj. To zdaj Korejci že dobro vedo, zato je korando zdaj nekaj povsem drugega kot korando, ki je bil prvi korejski SUV. Novinec je namreč uglajen avtomobil, z moderno tehniko, turbomotorji, štirikolesnim pogonom in – kar je pomembno – z varnostjo za evropskih pet zvezdic Euro NCAP. Se je pa Evropa znova pokazala kot zibelka avtomobilskega razvoja.
Globalni igralec
Sell-II Yang, direktor prodaje zunaj Evrope pri podjetju Ssangyong, je za oddajo Avtomobilnost povedal. "Korando je dobil evropski značaj, vendar ga bomo poslali tudi na druge trge, na primer v Čile v Južno Ameriko ter v Avstralijo in na Novo Zelandijo. Prav tako na Bližnji vzhod."
Si pa od prenovljenega koranda veliko obetajo tudi slovenski trgovci. Azer Šarić, vodja komunikacij pri uvozniku KMAG, pravi: "Lahko rečemo, da je to nov začetek Ssangyonga, ki je z novim lastnikom dobil nov zagon. Tako da jih bomo videvali več na cestah. Za prihodnje leto načrtujemo, da bomo prodali okoli 200 primerkov novega koranda."
Kar je močan prodajni rezultat.
Mimogrede, korando že s svojim imenom izraža samozavest in sposobnost. "Ime pomeni Korejec zmore," pravi Sell-II Yang.
In prvi kilometri pravijo, da je samozavest upravičena.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje