ID.5 je sestrski model audija Q4 e-tron sportback in škode enyaq coupe iV. Gre za kompaktni SUV kupe, ki ohranja številne stilske podrobnosti ID.4, zaradi kupejevskih linij pa dodaja lastno identiteto v obliki nekaterih edinstvenih lastnosti.
ID.5 bo precej dražji, a je razlika v ceni precej sprejemljiva, sploh če vemo, da se pri ID.5 ne bo plačalo le za obliko.
Jan Philipp Kruthoff, produktni vodja za ID.5 pri podjetju Volkswagen je za Avtomobilnost povedal: "Res je. Kupec dobi obliko športnega terenca in kupeja. Dodatna oprema vsebuje tudi večja kolesa, najmanj 19-palčna, pri različici GTX celo 20-palčna. Nova sta sprednji in zadnji odbijač. Avto je dvobarven, v kabini pa je 12-palčni zaslon."
In zakaj vse to naštevamo? Zato, ker je to pravzaprav vse, kar je drugačnega od ID.4 in ostalih koncernskih električnih avtomobilov. To pomeni, da so platforma, baterije in zmogljivost elektromotorja enake.
Priključi in polni
Čisto enak vsem ostalim koncernskim avtomobilom pa ID.5 vseeno ni. Je začetnik nekaterih novih tehnologij, pri katerih velja poudariti pomoč pri prehitevanju.
Kruthoff nam je razložil: "Prikazana je nova generacija sistema 'Travel Assist'. Prehitevanje je samodejno. Avtomobil vas vodi, uporaba pa je zelo preprosta. Pomočnika uvajamo z ID.5, vgrajen pa bo tudi v druge modele. Poleg tega ima funkcijo 'priključi in polni'."
Funkcija priključi in polni je nekaj, kar si kupci električnih avtomobilov želijo že dolgo, saj bo prihranila marsikatero stresno situacijo.
"Res je. Za voznika je to zelo prikladno. Če se na primer bližate polnilni postaji, se avtomobil sam priključi nanjo. Funkcija je vgrajena in prihrani čas. Ko priključite kabel, se polnjenje samodejno začne," pojasnjuje Volkswagnov strokovnjak.
Vabimo vas, da ID.5 spoznate tudi v video prispevku iz oddaje Avtomobilnost.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje