Oblika je pomembna, celo pri kombijih in tudi delovnih furgonih, na katere nalepiš reklamo za svoje podjetje. Kako narediti kombije privlačne, so pri Fordu vedno obvladali. Privlačnost svojih kombijev so vedno znova napihnili tudi s kakšnim posebnim marketinškim manevrom, recimo z dirkaškim primerkom. Mimogrede, Fordov kombi je najhitrejše vozilo na avstralskem dirkališču Bathurst!
Če se vrnem k serijskemu avtu: oblika je vrhunska, primerna za VIP-prevoze, ampak pri tem vozilu ni zares bistvena. Bistven je prostor v kabini, ki ga lahko zapolnite, kakor želite. Notranjost tournea customa je zelo prilagodljiva. Z enostavnimi vodili se lahko s postavitvijo in prilagoditvijo sedežev igrate, koliko želite. Sedeži po vodilih "lepo tečejo" in so lahkotni, udobni, enostavno jih je obrniti nazaj. Prtljažnika je v osemsedežni različici za širino kabinskega kovčka. Smiselno je premisliti tudi o izbiri daljše različice.
Nadpovprečno tiho in mirno dizelsko vozilo
Tisto, s čimer je Ford še izboljšal svojega prvaka, pa je vožnja. Ko zaženemo motor, ni nobenih tresljajev, vse je mirno. Nimamo občutka, da sedimo v kombiju in ne v osebnem avtomobilu. To je standard leta 2024. Kot bi vzeli kak premijski izdelek, ne pa najbolj popularen delovni stroj, poudarek je na delovnem.
Čeprav je dizelski, je bil tudi med vožnjo po avtocesti nadpovprečno tih, miren in mehek. Le volan se nam je zdel premehek, a je vseeno natančen. To je samo naš občutek. Prediktivni tempomat je izvrsten in dobro predvideva spremembe dovoljene hitrosti. Še posebej na avtocesti že vnaprej ve, kdaj se bo hitrost spremenila, zato pojenja na mehko, brez sunkov. Zmoti pa, da sploh na lokalnih in regionalnih cestah preveč upošteva ovinke. Ovinke, ki jih sam redno peljem brez zaviranja, se pravi z 90 km/h, bi vozilo speljalo z dobrih 70 km/h.
Poraba dizelskega goriva je bila okoli osem litrov na sto kilometrov, lahko tudi manj. 160 km/h po nemški avtocesti porabo dvigni na 10,3 litra. Oba podatka sta, menim, kar dobra.
Še več o tourneu customu pa v videoreportaži iz oddaje Avtomobilnost.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje