Na leto bodo pri Donkevoortu izdelali 50 vozil. Foto: Donkervoort
Na leto bodo pri Donkevoortu izdelali 50 vozil. Foto: Donkervoort
Donkervoort D8 GT
Različica s trdo streho je od kabrioleta daljša za 30 centimetrov. Foto: Donkervoort

Donkervoort je proizvajalec privlačnih športnih roadsterjev, a zaradi poslovne filozofije: manj je več je pogosta tarča zamenjave z zelo priljubljenim caterhamom.

No kakor koli že, Donkervoort je naredil precejšen korak naprej v zelo kratki zgodovini podjetja in se odločil ponudbo obogatiti z "zaprtim" športnim modelom. Model se naslanja na serijskem avtomobilu D8, od katerega bo prevzel tudi motorje.

Natančneje, gre za Audijev izdelek z 1,8-litrskim motorjem s turbino, ki je na Nizozemskem dostopen v treh izvedbah. Glede na profil kupcev bo podjetje predlagalo eno izmed možnosti, to pa so 132 kW/180 KM, 154 kW/210 KM in 198 kW/270 KM.

Teža ostaja enaka
Kot je običaj pri drugih podjetjih, izvedba coupe ni nastala samo zaradi vgradnje strehe, ampak so bile narejene spremembe obsežnejše. Predelave so vplivale tudi na izboljšanje voznih lastnosti. Tako je povsem nova sprednja obesa, večje so tudi pnevmatike. Rahle spremembe je doživela tudi zadnja obesa, predvsem zaradi prilagoditve vgradnji 17-palčnih koles, novi so tudi amortizerji.

V primerjavi z odprtim modelom je novost za 30 centimetrov daljša, vseeno pa razmik med osema ostaja enak. Najpomembnejša novost je vseeno streha. Zaradi želje po minimalnem povečanju teže je streha narejena iz dveh slojev kompozita, med katerima je tudi varnostni okvir. Enak material so uporabili tudi pri izdelavi vrat, steklene površine so izdelane iz posebnih polikarbonatov. Model v končni izvedbi tehta 630 kilogramov in je samo za 20 kilogramov težji od svojega izvornika.