Seat altea freetrack je novi lepotec, ki prihaja iz španskega podjetja. Foto: RTV SLO/Andrej Leban
Seat altea freetrack je novi lepotec, ki prihaja iz španskega podjetja. Foto: RTV SLO/Andrej Leban
Seat altea freetrack
Seat altea freetrack je v središču pozornosti španskega razstavljavca na avtomobilskem salonu v Ženevi. Foto: RTV SLO/Andrej Leban
77. avtomobilski salon v Ženevi

No, Španci zagotavljajo, da ima njihov prvi štirikolesnik s pogonom 4x4 veliko možnosti, da v prihodnje zapelje na ceste. Novi koncept španskega podjetja je bil v popolnosti razvit z lastnimi močmi in daje slutiti, v katero smer se bo gibal razvoj Seatovih proizvodov v prihodnosti.

Seatovega lepotca poganja dvolitrski motor TFSI, ki razvije 176 kW/240 KM in je že znan iz leona cupre. Moč se na vsa štiri kolesa prenaša s pomočjo sistema "haldex" s hidravlično-mehaničnim aktiviranjem in z elektronskim upravljanjem. Vodilni možje podjetja koncept opisujejo kot model 2 + 2, sedeži pa so popolnoma športni.

Novo poglavje v zgodbi
Predsednik Seata Erich Schmitt je na predstavitvi v Ženevi poudaril, da je najnovejša SUV-stvaritev odgovor na povečano povpraševanje po vozilih s pogonom na vsa štiri kolesa. "Seat je s tem avtomobilom odprl novo poglavje v svoji zbrirki. Prototip altea freetrack je izvrsten avtomobil 4 x 4z veliko potovalnega prostora, namenjen družinam. Po drugi strani je pravi športni avtomobil, predvsem zaradi dinamične oblike in močnega motorja."

Študija, prikazana na avtomobilskem salonu, ima za 60 mm širšo karoserijo od altee XL, odlikujejo jo 19-palčna platišča in obuvala dimenzij 255/50. Blatniki so okrašeni z aluminijastimi dodatki, zadek pa polepšajo trikrake izpušne cevi. SUV je od tal dvignjen 310 mm.

Bogato opremljen voznikov prostor
Omenimo še veliko panoramsko streho, ki potnikom pričara občutek svobode. Nenavadna sredinska konzola je opremljena z dvema zaslonoma s prikazom navigacije, na katerih lahko voznik razbere še najrazličnejše podrobnosti, potrebne za vožnjo po brezpotjih, in sodobno klimatsko napravo. Odprtine za ventilacijo so na sredinski konzoli postavljene navpično, na straneh pa v obliki krogov.

Za zdaj nam ne preostane drugega, kot da SUV vidimo le na slikah ali avtosalonih. Morda pa bo že kmalu drugače?

77. avtomobilski salon v Ženevi