Avtomobilski salon v Ženevi vsako leto preseneti s številnimi novostmi iz sveta štirikolesnikov. Med najbolj vroče letos sodi prav gotovo petica s štirimi krogi, na ogled pa je tudi njena močnejša različica, audi S5. Foto: RTV SLO/Andrej Leban
Avtomobilski salon v Ženevi vsako leto preseneti s številnimi novostmi iz sveta štirikolesnikov. Med najbolj vroče letos sodi prav gotovo petica s štirimi krogi, na ogled pa je tudi njena močnejša različica, audi S5. Foto: RTV SLO/Andrej Leban
77. avtomobilski salon v Ženevi

Več kot 80 novosti iz celega sveta se je nastavilo fotografskim aparatom. Poleg njih se v bliskavice smehlja na stotine hostes, ki pripomorejo, da je lesk pločevine se lepši in še vabljivejši.

Nemški proizvajalci so letos ponudili največ. Tukaj je doslej le na redkih slikah videni kupe A5, iz Stuttgarta so pripeljali novi razred C, Ford je z novim mondeom postavil nove standarde v udobju, prišel je Fiat z bravom, zavesa je padla tudi z Renaultovega twinga, kateremu se verjetno ni bati, da bodo novomeški delavci, ki ga bodo izdelovali, sedeli križem rok v brezdelju.

Superšportniki, tuning predelave, ki iz že tako hitrih avtomobilov delajo rakete, oldtimerji, obilo prelestnih deklet in horde Vzhodnoazijcev, ki bodisi v navalu fetiša ali zaradi uporabnih prijemov tekmecev fotografirajo vsak delček novih avtomobilov, so dodatni magneti ženevskega avtosalona.

V MMC-ju, kjer tako pomembnega dogodka seveda nismo zamudili, vam bomo vsaj delček tega dogajanja v prihodnjih dneh pričarali v novicah in fotozgodbah s salona.

Grega Prebil in Andrej Leban


77. avtomobilski salon v Ženevi
Središče dogajanja je Palexpo, kjer na ogromnih razstavnih prostorih največji svetovni proizvajalci avtomobilov razstavljajo najnovejše »igračke« z željo, da le-te končajo v garažah obiskovalcev, ki bodo v naslednjih dneh okupirali avtomobilski salon v Ženevi. Foto: RTV SLO/Andrej Leban
Ženeva pa je tudi v znamenju Slovenije. Kako, se sprašujete? Renaultova glavna zvezda je prvič predstavljeni twingo. Malčka bodo namreč izdelovali v novomeškem Revozu, zanj pa glede na prve odzive vlada ogromno zanimanje. Francozi pa tudi Slovenci si očitno že manejo roke. Foto: RTV SLO/Andrej Leban
K lepim avtomobilom sodijo lepa dekleta. Kdor misli, da je to lahko delo, se krepko moti. Biti ves dan nasmejan pred fotografskimi objektivi v visokih petah je skorajda nemogoče. So pa izdelovalci avtomobilov v zadnjem času le spregledali in ugotovili, da so atraktivna dekleta magnet, da usmerijo moške poglede na njihov razstavni prostor. Foto: RTV SLO/Andrej Leban
Michaela Schumacherja ali Kimija Raikkönena na ferrarijevem razstavnem prostoru nismo opazili. Je pa tam parkiran bolid, s katerim namerava leteči Finec s prestola Formule 1 izriniti renaultovega dirkača Fernanda Alonsa, ki ima svojo formulo prav tako razstavljeno v Ženevi. Foto: RTV SLO/Andrej Leban
V prihodnjih dneh bomo obdelali vse vroče štirikolesnike, od športnih, terenskih, konceptov, malčkov … Foto: RTV SLO/Andrej Leban
Torek in sreda sta rezervirana za novinarje. Novinarsko središče je urejeno, kot se za Švicarje spodobi – za vse je poskrbljeno. To pa ne moremo reči za promet v Ženevi, ki je neznosen, nepotrpežljivi vozniki lahko utegnejo kaj kmalu izgubiti živce, medtem ko iščejo pravi izvoz za avtomobilski salon. Organizacija je, kot kaže, zatajila še pri izdajanju akreditacij. Vse preveč je »pomembnežev«, ki svoje riti tlačijo v avtomobile, pri tem pa novinarjem onemogočajo normalno delo, vsaj kar zadeva fotografsko delo. Vsiljivi so tudi številni Kitajci in drugi azijski »tatovi«, ki so salon okupirali s fotoaparati, da lahko natančno poslikajo tudi najmanjše detajle jeklenih konjičkov glavnih svetovnih proizvajalcev avtomobilov in jih kasneje prekopirajo v svoje štirikolesnike. Foto: RTV SLO/Andrej Leban
V sredo bo še bolj vroče. Seatov razstavni prostor bo obiskala glasbena zvezdnica Shakira, ki bo boke vihtela okoli cupre, pri oblikovanju katere je imela prste vmes tudi sama. Foto: RTV SLO/Andrej Leban