Po 22 letih je čas za četrto generacijo škode fabia, ki zdaj tako kot številni modeli iz Volkswagnovega koncerna stoji na moderni platformi MQB.
To ji je omogočilo, da je zrasla v vse smeri in prvič presega dolžino štirih metrov. Posledično se zdaj tako kot številni Škodini modeli ponaša z največjo prostornostjo v svojem razredu. To je pravzaprav že vsa leta eden od glavnih Škodinih adutov.
Še večji prtljažnik
Nova fabia ni velika samo v potniški kabini, ampak tudi v prtljažniku. Ta je bil že pri predhodnici največji v razredu, zdaj pa so ga povečali še za 50 litrov, s čimer ponuja kar 380 litrov prtljažne prostornine.
Z obliko je vedno tako, da je nekomu všeč, drugemu pa pač ne in nič drugače ne bo z novo fabio, dejstvo pa je, da se novinka ponaša s precej boljšim količnikom zračnega upora, ki je 0,28, kar naj bi bilo spet najbolje v razredu. Kako so to dosegli? Hladilne zavese se tedaj, ko niso v funkciji hlajenja, zaprejo, spojlerji in zaključki na zadku pripomorejo k manjšemu vrtinčenju zraka, dno avtomobila je bolj gladko, na platiščih so aerodinamični vsadki.
Tudi fabia je založena s pametnimi rešitvami, ima na primer vdolbino za dežnik v oblogi voznikovih vrat, pripomočke za urejenost prtljažnika, strgalo za led ob odprtini posode za gorivo, posebna žepka za mobilni telefon na hrbtiščih prednjih sedežev. Vseh pametnih rešitev je kar 43. Žarometi na primer že serijsko svetijo v LED-tehniki.
Še več o novi fabii pa v videoprispevku iz oddaje Avtomobilnost.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje